• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Προβλήματα Αρθρώσεων



Ποιες τροφές βοηθούν στην υγεία των αθρώσεων;

Με το πέρασμα του χρόνου και καθώς μεγαλώνουμε, είναι φυσικό οι αρθρώσεις μας να καταπονούνται, δυσκολέυοντας την καθημερινότητά μας. Η λανθασμένη στάση του σώματος στη δουλειά ή τον ύπνο, οι καθημερινές προπονήσεις, ίσως και κάποιες  χρόνιες φλεγμονώδεις καταστάσεις, επιβαρύνουν τις αρθρώσεις δυσχεραίνοντας τις κινήσεις μας. Ιδιαίτερα οι μεγαλύτερες ηλικίες, λόγω της παρόδου του χρόνου, είναι σύνηθες να αντιμετωπίζουν προβλήματα φθοράς και αλλοίωσης των αρθρώσεων και η κίνησή τους έχει αρχίσει να δυσκολεύει.

Δεν υπάρχει συγκεκριμένο τρόφιμο που θεραπεύει από τους πόνους των αρθρωσεων, ωστόσο, ο ρόλος της διατροφής είναι σημαντικός για την καταπολέμηση της φλεγμονής, την ενδυνάμωση των οστών και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού.


Κόκκινο κρέας, όσπρια και πράσινα φυλλώδη λαχανικά


Οι παραπάνω τροφές είναι πολύ πλούσιες σε σίδηρο, συστατικό ιδιαίτερα σημαντικό για τον οργανισμό, αφού έχει παρατηρηθεί ότι η εμφάνιση αρθρίτιδας συμπίπτει με περιπτώσεις αναιμίας. Τα όσπρια είναι πολύ πλούσια σε φολικό οξύ, το οποίο συμβάλλει στην απορρόφηση του σιδήρου και βοηθάει στη μείωση των συμπτωμάτων της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, η οποία είναι μία από τις πιο συχνές μορφές της πάθησης.


Γαλακτοκομικά προϊόντα


Όλοι γνωρίζουν ότι το ασβέστιο «χτίζει» δνατά κόκαλα, αυτό που ίσως αγνοούν είναι ότι βοηθά και στην υγιεία των αρθρώσεων. Γάλα, τυρί και γιαούρτι σε καθημερινή βάση είναι καλύτερη δυνατή μέθοδος πρόληψης, για ασθένειες όπως οστεοαθρίτιδα. Η βιταμίνη D προσφέρει ενισχυμένη απορρόφηση. Τόνος, σαρδέλες, αυγά, συκώτι αλλά και γαλακτοκομικά είναι πηγές πλούσιες στη συγκεκριμένη βιταμίνη!


Εσπεριδοειδή


Πορτοκάλια, λεμόνια, γκρέιπφρουτ είναι πλούσια σε βιταμίνη C και τα χρειαζόμαστε για την ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση τους.


Λιπαρά ψάρια


Ο σολομός, ο τόνος, η ρέγγα και το σκουμπρί είναι ψάρια πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, γιαυτό και δεν πρέπει να λείπουν από την εβδομαδιαία μας διατροφή. 

Συμπληρώματα διατροφής

Συμπληρώματα μαγνησίου, ασβεστίου, βιταμίνης D, κουρκουμά, μποσβέλλιας, κολαγόνου,  χονδροιτίνης και οργανικού θείου έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στην καλή υγεία των οστών και τη «λίπανση» των αρθρώσεων. Στις Solgar, Health Aid, Vitabiotics, Power Health, Now Foods, Doctor's Formulas, Lamberts και Viogenesis μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη γκάμα συμπληρωμάτων σχεδιασμένων ειδικά για τη καλή λειτουργία των αρθρώσεων και την ανακούφιση από τους πόνους