Αύξηση Νιτρικού Οξειδίου

Βρέθηκαν 1 προϊόντα

Αύξηση Νιτρικού Οξειδίου


Νιτρικό οξείδιο : Η μυστική πηγή της δύναμής μας

Το νιτρικό οξείδιο παράγεται στο σώμα μας και προσφέρει πολλά και μακροπρόθεσμα οφέλη. Απελευθερώνεται από τα κύτταρα του ανοσοποιητικού για την εξουδετέρωση των μεταδοτικών βακτηρίων. Επίσης, κρατά υγιή τα μιτοχόνδρια στα κύτταρά μας, τα οποία μας παρέχουν ενέργεια, διαστέλλουν τις φλέβες και συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού μειώνοντας την αρτηριακή πίεση και βελτιώνοντας το κυκλοφορικό.Τα μεγαλύτερα οφέλη όμως του νιτρικού οξειδίου είναι για τους μυς μας, αφού τους κάνει να απαιτούν λιγότερο οξυγόνο για να δουλεύουν σε υψηλότερη ένταση, αλλά και πιο αποτελεσματικούς. Αυτό σημαίνει πως σας επιτρέπει να πιέζετε περισσότερο τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Συνοπτικά τα οφέλη του νιτρικού οξειδίου στον οργανισμό μας      

Καλύτερη ανάκαμψη:  Το νιτρικό οξείδιο στηρίζει το ποσό της ροής του αίματος επιτρέποντας με τον τρόπο αυτό μεγαλύτερη παροχή οξυγόνου προς τους εργαζόμενους μύες. Έτσι περισσότερες θρεπτικές ουσίες φτάσουν στους μυϊκούς ιστούς μετά από μια σκληρή προπόνηση.

Μειωμένη κόπωση: Κατά τη διάρκεια της  προπόνησης το σώμα αρχίζει γρήγορα να ξεμένει από οξυγόνο. Όταν γίνεται αυτό, αρχίζει να διαμορφώνεται συσσώρευση του γαλακτικού οξέος στο μυϊκό ιστό, η οποία δημιουργεί στη συνέχεια ένα αρκετά υψηλό επίπεδο κόπωσης. Το νιτρικό οξείδιο μεταφέρει περισσότερο οξυγόνο στους ιστούς, μειώνοντας έτσι την ποσότητα συσσώρευσης του γαλακτικού οξέος και αντίστοιχα το ποσό κόπωσης.

Αυξημένη αντοχή: Η αυξημένη ροή αίματος που μεταφέρει οξυγόνο στους μυς θα σας βοηθήσει να ασκηθείτε περισσότερο χωρίς να κουραστείτε.

Περισσότερη ενέργεια: Μία έμμεση επίδραση του νιτρικού οξειδίου στην απόδοση της άσκησης είναι ότι η ροή του αίματος, δίνει τη δυνατότητα να διατηρήσουμε την ισορροπία της θερμοκρασίας του σώματος.

Πως μπορούμε να λάβουμε νιτρικό οξείδιο;

1. Τροφές πλούσιες σε νιτρικό οξείδιο
 
Παντζάρι: Πρόσφατες μελέτες έχουν βρει ότι ο χυμός παντζαριού συνεισφέρει θετικά στην υγεία αυξάνοντας την αντοχή κατά την άσκηση, βελτιώνοντας τη ροή του αίματος, μειώνοντας τη φλεγμονή και την υψηλή αρτηριακή πίεση καθώς και τον κίνδυνο καρδιακής νόσου. Αιτία για όλα αυτά είναι η μεγαλύτερη παραγωγή μονοξειδίου του αζώτου από τον ανθρώπινο οργανισμό, λόγω των νιτρωδών (ενώσεις αζώτου) που περιέχει το παντζάρι

Ρόκα : Η ρόκα διαθέτει από τα υψηλότερα επίπεδα νιτρικών από όλα τα φυλλώδη, πράσινα λαχανικά, βοηθώντας στην αύξηση της ροής του αίματος και επομένως της γενικότερης απόδοσης του οργανισμού
 
2. Συμπληρώματα
Σε ότι αφορά την λήψη συμπληρωμάτων το καλύτερο νιτρικό της αγοράς είναι  η κιτρουλίνη (νιτρικό οξύ σε σκόνη), η οποία αποτελεί ένα τελικό προϊόν του μεταβολισμού του αμινοξέος γλουταμίνη. Η κιτρουλίνη αποτελεί μεταβολικό προϊόν και του μεταβολισμού της αργινίνης και μπορεί να μετατραπεί πάλι σε αργινίνη στα νεφρά.  Η κιτρουλίνη αποτελεί ιδανικότερη πηγή αργινίνης από την ιδία την αργινίνη, διότι κατά την πορεία της στο σώμα δεν καταστρέφεται στο συκώτι.

Νιτρικό οξείδιο παρενέργειες
Τα συμπληρώματα νιτρικού οξειδίου έχουν αποδειχθεί να προκαλούν κάποιες επιπτώσεις γι αυτό θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας, ώστε να βεβαιωθείτε ότι τα συμπληρώματα νιτρικού οξειδίου είναι ασφαλή για εσάς. Τα αρνητικά του νιτρικού οξειδίου σχετίζονται με την L-αργινίνη και μπορεί να περιλαμβάνουν αυξημένη αλλεργική ασθματική αντίδραση και υπόταση, ή χαμηλή αρτηριακή πίεση, και θα μπορούσε να επηρεάσει δυσμενώς τη διαδικασία επούλωσης μετά από μια χειρουργική επέμβαση, λόγω της διανομής της ροής του αίματος.

Στο κατάστημά μας θα βρείτε τις γνωστότερες εταιρίες αθλητικών συμπληρωμάτων (Now Sports, SCN Nutricion, Reflex, Xendurance, Ethic Sport, κ.α) για να επιλέξετε τα δικό σας προπονητικό συμπλήρωμα!