Έλεγχος Υδατανθράκων

(6)

Έλεγχος Υδατανθράκων

Ελέγξτε τους υδατάνθρακες στη διατροφής σας


Τι είναι οι υδατάνθρακες;

Οι υδατάνθρακες είναι το ένα από τα τρία μακροθρεπτικά συστατικά της δίαιτας μας (τα άλλα δύο είναι τα λίπη και οι πρωτεΐνες). Υπάρχουν σε διάφορες μορφές και τους συναντούμε κυρίως σε αμυλούχες τροφές, όπως το ψωμί, τα ζυμαρικά και το ρύζι, και σε κάποια ροφήματα, όπως οι χυμοί φρούτων και τα ποτά με ζάχαρη. Οι υδατάνθρακες αντιπροσωπεύουν την πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό και είναι ζωτικοί για ένα ποικίλο και ισορροπημένο διαιτολόγιο.

μείωση υδατανθράκων

Αυτό το καλοκαίρι θα έχετε το σώμα που επιθυμείτε!

Έλεγχος υδατανθράκων

Μια από τις πιο δημοφιλείς προσεγγίσεις στην απώλεια βάρους περιλαμβάνει το μέτρημα και έλεγχο των υδατανθράκων που καταναλώνουμε. Στη δίαιτα περιορίζονται ή αποφεύγονται εντελώς τροφές όπως το ψωμί, το ρύζι, τα λαχανικά με πολύ άμυλο και τα φρούτα. Ως αποτέλεσμα, οι δίαιτες με χαμηλούς υδατάνθρακες είναι συνήθως υψηλές σε πρωτεΐνες και λιπαρά.

Γιατί λειτουργεί;

Η βάση της δίαιτας με χαμηλούς υδατάνθρακες είναι ο έλεγχος του επιπέδου του σακχάρου στο αίμα. Η προϋπόθεση είναι πως οι υδατάνθρακες ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα προξενώντας απελευθέρωση ινσουλίνης, η οποία αναπόφευκτα κάνει τη διάσπαση των λιπών, ακόμα πιο δύσκολη

Συμπληρώματα για τον έλεγχο των υδατανθράκων

Υποκατάστατα γεύματος: Η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει συμπληρώματα τα οποία περιέχουν, συνήθως, αυξημένη ποσότητα πρωτεϊνών ενώ η θερμιδική τους αξία είναι χαμηλή και αντικαθιστούν 1-2 γεύματα ημερησίως, μειώνοντας έτσι τη θερμιδική πρόσληψη.

Δέσμευση λιπαρών ή/και υδατανθράκων: Τα σκευάσματα αυτά περιέχουν ουσίες οι οποίες με φυσικό τρόπο δεσμεύουν τα λιπαρά ή/και τους υδατάνθρακες από το φαγητό, μειώνοντας, έτσι, το ποσοστό πρόσληψης των μακροθρεπτικών αυτών συστατικών, αλλά και την ολική πρόσληψη ενέργειας.