• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Ενίσχυση Ανοσοποιητικού



Το χειμώνα είναι αδύνατο να αποφύγουμε τους γύρω μας όταν βήχουν δυνατά, έχουν καταρροή και φτερνίζονται. Τη συνέχεια τη γνωρίζετε, σε δυο τρεις μέρες ο λαιμός σας αρχίσει να «γρατσουνά» και η μύτη να «τρέχει» και εσείς εύχεστε να μπορούσατε να είχατε κάνει κάτι για να θωρακίσετε τον οργανισμό σας.

Η αλήθεια είναι ότι μπορούμε να προστατευτούμε από τη γρίπη με φυσικό τρόπο, ακολουθώντας σωστή διατροφή και ενίσχυοντας τον οργανισμό μας με όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά (αντιοξειδωτικές ουσίες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία) που είναι απαραίτητα για την άμυνά του. Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά βιολογικής καλλιέργειας, δημητριακά ολικής αλέσεως και άπαχη πρωτεΐνη τονώνει το ανοσοποιητικό και προλαμβάνει τις αρρώστιες.

Συγκεκριμένα οι βιταμίνες Α, C καθώς και οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β και D, στηρίζουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού.

Η βιταμίνη Α περιέχει καροτίνη βήτα και ρετινόλη, που είναι σημαντικές για τη λειτουργία του ανοσοποιητικού. Οι καλύτερες πηγές είναι τα καρότα, οι γλυκοπατάτες, το πεπόνι, τα μάνγκο, τα πράσινα χόρτα όπως το σπανάκι και η λαχανίδα, τα κόκκινα φρούτα και τα λαχανικά, όπως το καρπούζι και οι τομάτες.

Η βιταμίνη C είναι το κορυφαίο ενισχυτικό του ανοσοποιητικού και διαθέτει αντιιικές και αντιβακτηριακές ιδιότητες. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C είναι η παπάγια, οι φράουλες, τα ακτινίδια, το πεπόνι, οι πιπεριές, το μπρόκολο, το πορτοκάλι και το γκρέιπφρουτ.

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Τις βρίσκουμε σε φρούτα όπως το αβοκάντο. Επίσης τις βρίσκουμε στα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γιαούρτι ή το τυρί, σε λαχανικά όπως τα σπαράγγια, καθώς και στο κρέας και στο ψάρι.

Η τέταρτη και τελευταία από τις βιταμίνες για το ανοσοποιητικό σύστημα βρίσκεται στα καρύδια, στα αμύγδαλα και στα φιστίκια. Επίσης τη βρίσκουμε στους ηλιόσπορους, στο σπανάκι και στο μπρόκολο. Τα καλύτερα έλαια για μαγείρεμα, αλλά και για σαλάτες, είναι το ηλιέλαιο, το έλαιο φύτρου σταριού και το σογιέλαιο.

Η βιταμίνη Ε βοηθάει το ανοσοποιητικό σύστημα επειδή διαθέτει αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Αν έχετε έλλειψη βιταμίνης Ε, έχετε περισσότερες πιθανότητες να αρρωστήσετε από κάποια ίωση ή λοίμωξη.

Τι συμβαίνει όμως όταν κάποιος δεν συμπληρώνει τη συνιστώμενη ποσότητα φρούτων και λαχανικών καθημερινά ή ακόμα αν δεν έχει ποικιλία στη διατροφή του  ώστε να λάβει τις απαραίτητες βιταμίνες; Μία πρακτική λύση είναι να συμπληρώσει τα στοιχεία που έχει ανάγκη μέσω κάποιου συμπληρώματος βιταμίνης. Solgar, Health Aid, Power Health, Quest, Lamberts, Lanes, Natures Plus και Now Foods διαθέτουν μια μεγάλη ποικιλία από βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής ειδικά σχεδιασμένα να θωρακίσουν τον οργανισμό σας το φετινό χειμώνα!