• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Αδυνάτισμα

6+1 τροφές που μειώνουν τη πείνα
13 Ιουνίου 2019 Αδυνάτισμα

6+1 τροφές που μειώνουν το αίσθημα της πείνας

6+1 τροφές που μειώνουν το αίσθημα της πείνας

Ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που έχουν προσπαθήσει έστω και μια φορά στη ζωή τους να κάνουν δίαιτα; Τότε μπορείτε να κατανοήσετε απόλυτα το αίσθημα της πείνας ή της λιγούρας που μπορεί να νιώθετε ορισμένες στιγμές της ημέρας.

Αυτό συμβαίνει γιατί τόσο ο οργανισμός, αλλά και το μυαλό, έχουν συνηθίσει να καταναλώνουν άλλες τροφές, διαφορετικές ποσότητες και γεύσεις, οι οποίες όμως κατά τη διάρκεια της δίαιτας ή της προσεγμένης διατροφής πρέπει να περιοριστούν ή να κοπούν, ανάλογα με το προγράμμα που ακολουθείται.

Ο περιορισμός της όρεξης σίγουρα δεν είναι εύκολη υπόθεση, παρόλα αυτά υπάρχουν ορισμένες τροφές, που είναι πολύ υγιεινές με λίγες θερμίδες που αν ενταχθούν στο μενού σας, μπορούν να βοηθήσουν στον έλεγχο της πείνας, κάνοντας σας να αισθάνεστε κορεσμό, αποφεύγοντας έτσι τα άσκοπα τσιμπολογήματα. Ας τις γνωρίσουμε…

Νερό

Γνωρίζετε ότι πολλές φορές τα πρώτα σημάδια της δίψας λαμβάνονται λανθασμένα ως ένδειξη πείνας και έτσι πολλοί άνθρωποι καταφεύγουν στην άσκοπη κατανάλωση τροφής; Μία καλή τακτική είναι πριν το φαγητό να πίνουμε 1 ποτήρι νερό προκειμένου να αποφεύγεται η κατανάλωση περιττών θερμίδων. Η συστηματική ενυδάτωση του οργανισμού μπορεί να εξαφανίσει τέτοιου είδους «παρεξηγήσεις»! Επιπλέον, κάποιες μελέτες προτείνουν πως η κατανάλωση 1 ποτηριού νερό πριν το φαγητό μπορεί να μειώσει αισθητά την όρεξη και την τάση για υπερκατανάλωση φαγητού και ιδιαίτερα λιπαρών τροφίμων.


Αυγά

Τα αυγά που αποτελούν εξαιρετική επιλογη για το πρωινό σας, περιέχουν πρωτεΐνη και βοηθούν στον έλεγχο της όρεξης χάρη στις ορμόνες YY και GLP-1.  Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που επιλέγουν αυγά για το πρωινό τους, καταναλώνουν 438 θερμίδες λιγότερες μέσα στην ημέρα.

Μήλα

Έχουν λίγες θερμίδες, είναι πλούσια σε βιταμίνες και ανόργανα συστατικά και είναι γεμάτα σε φυτικές ίνες. Έτσι, τα μήλα βοηθούν στη διατήρηση του σακχάρου στο αίμα και μειώνουν την όρεξη για θερμιδογόνα λιπαρά τρόφιμα. Πρόσφατη έρευνα

απέδειξε ότι οι γυναίκες που προσθέτουν τρία μικρά μήλα (σύνολο 200 θερμίδες) στο καθημερινό διαιτολόγιό τους έχασαν περίπου ένα κιλό μέσα σε 2 εβδομάδες, περισσότερο δηλαδή από ότι οι γυναίκες που έκαναν δίαιτα που δεν περιλαμβάνει φρούτα.

Τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη

Τροφές όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα, μπριζόλα, μοσχάρι, χοιρινό, μανιτάρια, ξηροί καρποί, θαλασσινά, γαλακτοκομικά, διακρίνονται για την υψηλή τους περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας. Το σώμα σας καίει περίπου 10% από τις θερμίδες που καταναλώσατε την ώρα που το φαγητό διασπάται σε ενέργεια και σε θρεπτικά συστατικά που μπορεί να χρησιμοποιήσει. Αυτή η διαδικασία είναι γνωστή ως «η θερμική επίδραση» του φαγητού. Η πρωτεΐνη συγκεκριμένα διεγείρει τη θερμική επίδραση του φαγητού, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι το σώμα καίει περισσότερη ενέργεια όταν επεξεργάζεται την πρωτεΐνη από ότι όταν επεξεργάζεται τους υδατάνθρακες και τα λίπη. Η διαδικασία της πέψης της πρωτεΐνης ως εκ τούτου ενισχύει το μεταβολισμό πολύ περισσότερο από ότι άλλα θρεπτικά συστατικά. Επομένως οι δίαιτες που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη σας κάνουν να αισθάνεστε πλήρεις πιο γρήγορα, βοηθώντας σας να τρώτε λιγότερο.

Λιναρόσπορος

Είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και φυτικές ίνες που καταστέλλουν την όρεξη. Μία κουταλιά σούπας λιναρόσπορου περιέχει 2 γραμμάρια ω-3 και 3 γραμμάρια φυτικών ινών. Ο λιναρόσπορος είναι επίσης μια καλή πηγή ω-6 λιπαρών οξέων, που μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδα της χολοκυστοκινίνης, μίας ορμόνης που καταστέλλει την όρεξη.


Οι σπόροι Chia

Οι σπόροι Chia μπορούν να απορροφήσουν μέχρι και 10 φορές το βάρος τους σε  νερό, γεγονός που σημαίνει ότι μας «γεμίζουν». Επειδή δεν έχουν γεύση, μπορούμς\ε να τους  προσθέσουμε πάνω στα γεύματα, χωρίς να διακινδυνεύουμε  να αλλάξουμε τη γεύση τους.

Οι σπόροι ακόμα βοηθούν στη διατήρηση των ηλεκτρολυτών,  που ενθαρρύνουν την ενυδάτωση και την αποτελεσματική απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών στον οργανισμό. Είναι και γεμάτοι με Ω-3 λιπαρά οξέα, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, σίδηρο, μαγνήσιο και ασβέστιο.

Τα αχλάδια

Τα αχλάδια περιέχουν πηκτίνη, η οποία απορροφά πολύ νερό. Γι’ αυτό βοηθούν σημαντικά την πέψη, χαμηλώνουν τη χοληστερίνη και ρυθμίζουν την απορρόφηση των σακχάρων στον οργανισμό μας.

Σχετικά προϊόντα