• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Linseed-Λιναρόσπορος

Λιναρόσπορος: Η υπερτροφή που στηρίζει τον οργανισμό


O υπερθετικός βαθμός στο λατινικό του όνομα linus usitatissimus, δηλαδή «λινάρι το χρησιμότατο» απλά φανερώνει την τεράστια σημασία που έχει το λινάρι για τον άνθρωπο εδώ και 5.000 χρόνια. Tο φυτό με το «πιο μπλε λουλούδι της φύσης» αποτελεί μια πλούσια φυτική πηγή ω-3 λιπαρών οξέων καθιστώντας το απαραίτητο για την υγεία μας.

λιναρόσπορος

Τι περιέχει

Ο λιναρόσπορος έχει τρία κύρια χαρακτηριστικά που τον καθιστούν εξαιρετικά υγιεινό:
  • Λιγνάνες. Οι λιγνάνες έχουν αντιοξειδωτικά και οιστρογόνα. Πρόκειται για μια ομάδα χημικών ουσιών που βρίσκονται στα φυτά που ονομάζονται φυτοοιστρογόνα και είναι παρόμοιες με τις χημικές ουσίες των οιστρογόνων. Ο λιναρόσπορος έχει 75-800 φορές περισσότερες λιγνάνες απ’ ό,τι τα άλλα φυτά που καταναλώνουμε.
  • Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Αυτά είναι τα καλά λιπαρά που πραγματικά βοηθούν την καρδιά σας. Μία κουταλιά της σούπας λιναρόσπορος περιέχει 1,8 γραμμάρια ωμέγα-3 λιπαρών οξέων
  • Φυτικές ίνες. Ο λιναρόσπορος έχει πολλές διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες.

Τα οφέλη 

Μειώνει τη χοληστερόλη του αίματος και τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Η διαλυτή ίνα στο λιναρόσπορο έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τη χοληστερόλη, βοηθά να αποφευχθεί η δημιουργία αθηρωματικής πλάκας, η οποία μπορεί να φράξει τις αρτηρίες και να οδηγήσει σε υψηλή αρτηριακή πίεση, εγκεφαλικό επεισόδιο ή καρδιακή προσβολή. Η ίνα επίσης πιστεύεται ότι μειώνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, σημαντικό για άτομα με διαβήτη τύπου 2.

Μειώνει την οστική απώλεια. Μια μελέτη σε διαβητικά ποντίκια έδειξε ότι υπήρχε επιβράδυνση στην απώλεια οστικής μάζας μετά από διατροφή με λιναρόσπορο, χάρη στη συγκέντρωση των λιπαρών οξέων.

Βοηθά στη διαχείριση του βάρους. Ο λιναρόσπορος διαστέλλεται όταν προσλαμβάνεται, κάνοντάς σας να αισθάνεστε χορτάτοι. Έτσι καταναλώνοντας λιναρόσπορο 30 λεπτά πριν από το γεύμα σας μπορείτε  να ελέγξετε την όρεξή σας.

Βελτιώνει την υγεία του πεπτικού συστήματος. Η ίνα στο λιναρόσπορο μπορεί να σας ανακουφίσει από τη δυσκοιλιότητα.

Μειώνει τις  φλεγμονές. Το ALA έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τη φλεγμονή, κάνοντας έτσι το ανοσοποιητικό σύστημα να λειτουργεί καλύτερα. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι ο λιναρόσπορος μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτοάνοσων και φλεγμονωδών παθήσεων όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα, η ψωρίαση και ο λύκος.