• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Βιταμίνες - Εγκυμοσύνη

Συμπληρώματα διατροφής και εγκυμοσύνη


Η εγκυμοσύνη αποτελεί μια ευαίσθητη περίοδο για τη γυναίκα κατά την οποία ο οργανισμός της υφίσταται πολύ μεγάλες αλλαγές. Μία από αυτές είναι και η ανεπάρκεια στις καθημερινές ανάγκες σε βιταμίνες και μέταλλα.

συμπληρώματα διατροφής εγκυμοσύνη

Αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η διατροφή δεν αποδεικνύεται αρκετή για τη λήψη των ωφέλιμων θρεπτικών συστατικών και κρίνεται απαραίτητη η συμπληρωματική υποστήριξη. Σε κάθε περίπτωση, ο γυναικολόγος είναι αυτός που αποφασίζει το είδος των συμπληρωμάτων διατροφής και τη δοσολογία που θα πρέπει να παίρνει η κάθε εγκυμονούσα.

Ποια είναι όμως τα θρεπτικά συστατικά που παίζουν σημαντικό ρόλο κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης;

Φολικό οξύ

Το πιο σημαντικό συμπλήρωμα διατροφής για την περίοδο της εγκυμοσύνης είναι το φυλλικό οξύ ή αλλιώς βιταμίνη Β9. Τις τελευταίες δεκαετίες έχει διαπιστωθεί από επιστημονικές μελέτες ότι είναι το βασικό θρεπτικό συστατικό για την πρόληψη των δυσμορφιών, κυρίως αυτών που σχετίζονται με το νευρικό σύστημα, την ανάπτυξη του εγκεφάλου και της σπονδυλικής στήλης. Ο οργανισμός δεν καταφέρνει να παράγει φυλλικό οξύ και γι’ αυτό πρέπει να το λαμβάνει μέσω της διατροφής.

Σίδηρος, χαλκός και ψευδάργυρος

Κατά τη διάρκεια των εννέα μηνών, αυξάνεται η ανάγκη για σίδηρο, η ημερήσια συνιστώμενη δόση του οποίου κυμαίνεται γύρω στα 30 χιλιοστόγραμμα. Συνήθως, αρκεί να αυξηθεί στο διατροφολόγιο η κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε σίδηρο, όπως είναι το άπαχο κρέας, το ψάρι και τα εμπλουτισμένα δημητριακά.

Ασβέστιο για τα οστά και τα δόντια

Το ασβέστιο συμβάλλει στην καλή λειτουργία των μυών και του νευρικού συστήματος, προστατεύει τα δόντια και τα οστά και συμμετέχει στο σχηματισμό του σκελετικού συστήματος και στην ανάπτυξη όλου του οργανισμού.

Ιώδιο για το θυρεοειδή

Ένα άλλο σημαντικό μέταλλο είναι το ιώδιο, το οποίο υπάρχει στα μόρια των θυρεοειδικών ορμονών και εγγυάται τη σωστή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα.

Τα Ωμέγα-3 λιπαρά

Τα Ωμέγα-3 είναι βασικά λιπαρά οξέα που υπάρχουν στα λιπαρά ψάρια και το ιχθυέλαιο, στα φυτικά έλαια, στα καρύδια, το λιναρόσπορο και τα όσπρια. Η χορήγηση κατά την κύηση και το θηλασμό Ωμέγα -3 λιπαρών οξέων μπορεί να έχει ευνοϊκές επιδράσεις στην ανάπτυξη των νοητικών λειτουργιών του παιδιού, ενώ η ικανή πρόσληψή τους μειώνει τη συχνότητα της επιλόχειας κατάθλιψης.