• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Πολυβιταμίνες

Πολυβιταμίνες: Τονώστε τον οργανισμό σας

 
Είναι πλέον γνωστό και κοινώς αποδεκτό πως τα πολυβιταμινούχα συμπληρώματα διατροφής τονώνουν και ενισχύουν τον οργανισμό. Για αυτό και με δεδομένους τους σημερινούς ρυθμούς ζωής, που καταλήγουν σε πνευματική και σωματική εξάντληση αλλά και μη ισορροπημένη διατροφή, η χρήση τους θωρείτε απαραίτητη.


πολυβιταμίνες

Που ωφελούν;

Οι πολυβιταμίνες καλύπτουν αποτελεσματικά τις διατροφικές ελλείψεις που προκύπτουν από τη μη ισορροπημένη διατροφή λόγω του έντονου και απαιτητικού τρόπου ζωής, επαναφέροντας τον οργανισμό σε καλή φυσική κατάσταση. Βοηθούν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που σχετίζονται με την κακή διατροφή όπως κούραση και αδυναμία ενώ παράλληλα εξασφαλίζει υγεία και ζωντάνια.

Τι είναι καλό να περιέχουν;

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β, C, ασβέστιο, μαγνήσιο &  σίδηρο που συμβάλλουν στην παραγωγή ενέργειας & τη μείωση της κούρασης.
Οι βιταμίνες Α, C, D, B6, B12 & φολικό οξύ, το σελήνιο, ο ψευδάργυρος & ο σίδηρος συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού, ενώ οι βιταμίνες Α, C, βιοτίνη & ο ψευδάργυρος συμβάλλουν στη διατήρηση υγιούς δέρματος.
Το ασβέστιο, το μαγνήσιο και ο φώσφορος συμβάλλουν στη διατήρηση της καλής κατάστασης των οστών & των δοντιών, και τέλος το σελήνιο & ο ψευδάργυρος  βοηθούν στη διατήρηση της καλής κατάστασης μαλλιών & νυχιών. 

πολυβιταμίνες οικογένεια

Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται πολυβιταμίνες;
  • Σε μαθητές που διαβάζουν και δεν τρέφονται σωστά
  • Σε δίαιτες αδυνατίσματος
  • Σε όσους αθλούνται έντονα
  • Σε ηλικιωμένους κυρίως τους χειμερινούς μήνες
  • Σε εργαζόμενους που κάνουν καθιστική ζωή
  • Σε όσους δεν τρέφονται σωστά, κάνουν ακατάστατα γεύματα