• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Βόριο

Βόριο: ο σύμμαχός μας κατά της αρθρίτιδας


Το βόριο είναι εξαιρετικά σημαντικό ως μικροθρεπτικό συστατικό, καθώς συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα των άλλων ζωτικών μικροθρεπτικών συστατικών.

συμπληρώματα διατροφής με βόριο


Ιδιότητες

  • Το βόριο σχετίζεται με το ασβέστιο, το μαγνήσιο και το μεταβολισμό του φωσφόρου. 
  • Αυξάνει τα επίπεδα στο σώμα των άλλων σημαντικών θρεπτικών συστατικών, όπως βιταμίνη C, ασβέστιο, χαλκός και μαγνήσιο. 
  • Αυξάνει τα επίπεδα οιστρογόνων σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση 
  • Είναι απαραίτητο για την μετατροπή των οιστρογόνων και της βιταμίνης D στις περισσότερο ενεργές μορφές τους.

Τα οφέλη 

  • Οστεοπόρωση κατά την εμμηνόπαυση: Το βόριο, βοηθά στην πρόληψη της μετεμμηνοπαυσιακής οστεοπόρωσης και την οικοδόμηση των μυών
  • Αρθρίτιδα: Όπου η πρόσληψη βορίου είναι χαμηλή υπάρχουν αυξημένα ποσοστά αρθρίτιδας. 
  • Μνήμη: Ορισμένες μελέτες συνδέουν τα συμπληρώματα βορίου με ενισχυμένο συντονισμό, συγκέντρωση και βελτίωση τόσο της βραχυπρόθεσμης, όσο και της μακροπρόθεσμης μνήμης. Σε καταστάσεις άγχους και στρες υπάρχει ανάγκη για αυξημένο βόριο.
  • Αντιγήρανση: Σύμφωνα, επίσης, πάντα με τη θεωρία, τα συμπληρώματα βορίου μπορεί να παίζουν ρόλο στην αντιγήρανση και τη μακροζωία, δηλαδή μπορεί να είναι χρήσιμο για την παροχή βοήθειας στα άτομα που θέλουν να αυξήσουν το προσδόκιμο ζωής τους.

Τροφές πλούσιες σε βόριο

Όλες οι τροφές φυτικής προέλευσης είναι πλούσιες σε βόριο, ενώ υπάρχει μικρή ποσότητά του στα κρέατα, τα ψάρια και τα πουλερικά. Σημαντική ποσότητα σε βόριο περιέχεται στα μήλα, τα καρότα, τα σταφύλια, τα φυλλώδη λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς, τα αχλάδια, τα δημητριακά, στις σταφίδες, τα όσπρια, τα καρύδια και το αβοκάντο. Ποτά, όπως, το κρασί, ο μηλίτης και η μπύρα περιέχουν σημαντικά ποσά από το μέταλλο αυτό.