• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη
  • Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *Υποχρεωτικά πεδία
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Σίδηρος

Σιδερένιος οργανισμός


Ο σίδηρος είναι μεταλλικό στοιχείο απαιτούμενο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού, ώστε να νιώθουμε υγιείς, με την απαραίτητη ενέργεια, αλλά και για την εκπλήρωση πλήθους λειτουργιών στον οργανισμό

σίδηρος

Τα οφέλη

Υγιή ερυθρά αιμοσφαίρια: Ο σίδηρος είναι το βασικό συστατικό της αιμοσφαιρίνης, η οποία είναι η πρωτεΐνη που μεταφέρει το οξυγόνο μέσω των ερυθρών αιμοσφαιρίων, σε όλο το σώμα και αυτό γίνεται ακόμα πιο κατανοητό αν αναλογιστούμε ότι το μεγάλο ποσοστό (70%) του σιδήρου στον οργανισμό, βρίσκεται στην αιμοσφαιρίνη.

Γεροί μύες: Σίδηρο απαιτούν και οι μύες για να είναι γεροί και δυνατοί, καθώς ο σίδηρος βοηθά τη μυική μάζα να διατηρεί την ελαστικότητα και την ευεξία της.

Καλή λειτουργία εγκεφάλου: Ο σίδηρος παίζει σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του εγκεφάλου, δεδομένου ότι ο εγκέφαλος χρειάζεται οξυγόνο για να λειτουργήσει.

Διάθεση: Μπορεί να μην είναι κάτι που θα συνδέατε με την έλλειψη σιδήρου, αλλά ο σίδηρος είναι σημαντικό θρεπτικό στοιχείο για τη σύνθεση των νευροδιαβιβαστών του εγκεφάλου, όπως είναι η ντοπαμίνη και η σεροτονίνη

Ανοσοποιητικό: Ο σίδηρος είναι ένα από τα πολλά στοιχεία που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και τονώνουν τη λειτουργία του. Η έλλειψη σιδήρου αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό, ώστε να μη μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά πιθανούς εισβολείς.

Ενέργεια: Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των σωστών ποσοτήτων σιδήρου είναι η ποσότητα ενέργειας στο σώμα. Αυτό γίνεται καλύτερα αντιληπτό, μέσα από την κούραση και αδυναμία που νιώθουμε όταν παρουσιάζεται έλλειψη σιδήρου στον οργανισμό.

Πηγές σιδήρου

Καλές πηγές σιδήρου θεωρούνται τα εντόσθια (π.χ. συκώτι, σπλήνα), το κόκκινο κρέας, το χταπόδι, τα μύδια και τα στρείδια, τα όσπρια, τα βαθυπράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα ξηρά φρούτα, οι ξηροί καρποί και τα εμπλουτισμένα με σίδηρο δημητριακά.