• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Σελήνιο

Σελήνιο: σε ποιες τροφές βρίσκεται;


Το σελήνιο έχει προσελκύσει την προσοχή λόγω των αντιοξειδωτικών του ιδιοτήτων που διαθέτει. Πρόκειται για ένα απαραίτητο για τον οργανισμό μας ιχνοστοιχείο, το οποίο συναντάμε συνήθως σε φυτά, θαλασσινά και κρεατικά.

σελήνιο

Οφέλη

Υγεία καρδιάς: Το σελήνιο μπορεί να μειώσει την οξείδωση της χοληστερόλης 

Ενισχύει τη γονιμότητα: Το σελήνιο βελτιώνει την κινητικότητα του σπέρματος, ενώ παράλληλα μειώνει τις γενετικές ανωμαλίες σε βρέφη.

Προστατεύει το ανοσοποιητικό: Προστατεύει το ανοσοποιητικό προλαμβάνοντας τον σχηματισμό ελευθέρων ριζών που μπορούν να βλάψουν το σώμα.

Θηροειδής: Παίζει σημαντικό ρόλο στο να ρυθμίζει τις επιδράσεις της ορμόνης του θυρεοειδούς στον μεταβολισμό των λιπών.

Αντιγήρανση: Βοηθά στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών στα κύτταρα, οι οποίες είναι υπεύθυνες για την γήρανση του οργανισμού.

Υγεία μαλλιών: Το σελήνιο ενισχύει την ανάπτυξη των μαλλιών και μειώνει την πιτυρίδα.  


Καλές πηγές σεληνίου:
  • αυγά
  • σαρδέλες
  • σολομός
  • σπόροι Chia
  • ηλιόσποροι
  • κοτόπουλο
  • γαλοπούλα
  • αρνίσιο ή μοσχαρίσιο συκώτι
  • μανιτάρια
Για να λάβετε τις απαραίτητες ποσότητες σεληνίου που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός, θα πρέπει να στραφείτε προς τις τροφές που είναι πλούσιες σε αυτό και να αποφύγετε τις επεξεργασμένες, καθώς η επεξεργασία μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφή του σεληνίου στην τροφή.