• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Μαγγάνιο

Μαγγάνιο : Το άγνωστο ιχνοστοιχείο!


Το μαγγάνιο είναι ένα διατροφικό μικροστοιχείο, του οποίου η αξία στη διατροφή δεν είναι πολύ γνωστή στο ευρύ κοινό. Έχει, όμως, αντιοξειδωτικές ιδιότητες που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, είναι σημαντικό για τη σωστή πέψη των τροφίμων και για την κανονική δομή των οστών.

μαγγάνιο

Δράσεις
  • Μετατροπή πρωτεΐνης και λίπους σε ενέργεια
  • Ρύθμιση του σακχάρου του αίματος
  • Δημιουργία χόνδρου και λιπαντικού υγρού για τις αρθρώσεις
  • Πήξη του αίματος (δημιουργία προθρομβίνης μαζί με τη βιταμίνη Κ)
  • Αύξηση της αντιοξειδωτικής δράσης του ενζύμου SOD 
  • Χρήση γλυκόζης από τον εγκέφαλο
  • Έλεγχος των νευροδιαβιβαστών
Τα οφέλη 

Υγεία οστών: Βοηθά στη δημιουργία ισχυρών οστών και στη φυσιολογική ανάπτυξηή τους. Μπορεί να προλάβει την οστεοπόρωση γιατί είναι σημαντικό για την πυκνότητα των οστών και των μετάλλων στο σώμα.
Αντιοξειδωτικό: Έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και είναι συνεπώς σε θέση να καταστρέψει τις ελεύθερες ρίζες.
Κατά του διαβήτη: Το μαγγάνιο εξισορροπεί το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα και προλαμβάνει ασθένειες όπως ο διαβήτης.
Προεμμηνορησιακό σύνδρομο: Το μαγγάνιο βοηθά στη μείωση των προεμμηνοπαυσιακών συμπτωμάτων και ανακουφίζει από πονοκεφάλους, εναλλαγές της διάθεσης, ευερεθιστότητα και την κατάθλιψη που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Φυσιολογική λειτουργία μεταβολισμού: Ρυθμίζει το μεταβολισμό του σώματος και βοηθά στη ρύθμιση της χοληστερόλης, των υδατανθράκων και των αμινοξέων. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για το μεταβολισμό των σημαντικών βιταμινών, όπως η βιταμίνη Β-1, η βιταμίνη Ε.

Τροφές πλούσιες σε μαγγάνιο

Τα πράσινα λαχανικά, τα φουντούκια, τα αμύγδαλα, οι καρύδες, το καστανό ρύζι, οι μπανάνες, τα ακτινίδια, τα καρότα, τα σύκα, τα αγγούρια, το σπανάκι, το μαρούλι, το τόφου, τα πράσα, το σιτάρι ολικής αλέσεως, οι φράουλες, τα βατόμουρα , τα καρύδια, η βρώμη, τα τροπικά φρούτα, τα χόρτα η μουστάρδα, τα σταφύλια, τα πράσινα φασόλια, η μέντα, το παντζάρι, το ρύζι, ο ανανάς, το σκόρδο, το κάρδαμο και πολλά άλλα.