• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Καλοκαίρι

Ενυδάτωση το καλοκαίρι ...με γεύση!
06 Ιουνίου 2019 Καλοκαίρι

Ενυδάτωση το καλοκαίρι ...με γεύση!

Ενυδάτωση το καλοκαίρι ...με γεύση!

Επιτέλους Ιούνιος! Ο καιρός άρχισε να ζεσταίνει αρκετά και εμείς με κάθε ευκαιρία προσπαθούμε να απολαύσουμε τον ήλιο. Ωστόσο όσο οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, τόσο μεγαλύτερη είναι και η ανάγκη του οργανισμού μας για ενυδάτωση. 


Γιατί είναι απαραίτητη η καλή ενυδάτωση το καλοκαίρι;


Με τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται το καλοκαίρι, ο οργανισμός αποβάλλει περισσότερο νερό μέσω του ιδρώτα, των πνευμόνων και των ούρων, και γι’ αυτό το λόγο χρειάζεται υψηλότερη αναπλήρωση των υγρών. 


Πίνω νερό …όταν διψάω


Τις περισσότερες φορές,  αναμένουμε το αίσθημα της δίψας για να προσλάβουμε νερό ή κάποιο ρόφημα. Ωστόσο, η δίψα, δεν αποτελεί απλώς ένα αίσθημα, άλλα ένα σήμα του οργανισμού που δηλώνει οτι τα επίπεδα ενυδάτωσής του έχουν μειωθεί πολύ και υπάρχει άμεση ανάγκη για αναπλήρωση των υγρών του! Είναι, μάλιστα, χαρακτηριστικό ότι αν αφυδατωθούμε μόλις κατά 2%, τα συμπτώματα που θα εμφανιστούν είναι άμεσα και περιλαμβάνουν έλλειψη συγκέντρωσης, αδυναμία μνήμης, μειωμένη απόδοση κατά την εργασία, το διάβασμα ακόμη και κατά την οδήγηση. Γι αυτό είναι σημαντικό κανείς να ενυδατώνεται επαρκώς πριν χτυπήσει το «καμπανάκι» της δίψας.


Πόσο νερό;


Ξέρετε ότι το 20% των ημερήσιων αναγκών για νερό ενός ενήλικα καλύπτεται από τα τρόφιμα που καταναλώνει και το υπόλοιπο 80% από τα ροφήματα και το πόσιμο νερό που προσλαμβάνει; Η σύσταση, ωστόσο, για λήψη 6-8 ποτηριών νερού ημερησίως είναι πολύ γενικευμένη, και κάποιες φορές μπορεί να αποβεί παραπλανητική, καθώς οι απαιτήσεις του οργανισμού σε νερό διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, το βάρος, τις κλιματικές συνθήκες αλλά και τα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας του ατόμου. 


Κάντε την ενυδάτωσή σας.. απολαυστική!


Εκτός όμως από το νερό, υπάρχουν και τροφές μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό που μπορεί να μας κρατήσουν ενυδατωμένους, το καλοκαίρι.


Αγγούρι. Περιέχει μέχρι και 95% νερό, ενώ ταυτόχρονα έχει φυτικές ίνες και μια μικρή ποσότητα βιταμίνης C. 


Φράουλες. Περιέχουν 90% νερό και μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C και φυλλικού οξέος. 


Καρπούζι. Δικαιολογημένα είναι το φρούτο του καλοκαιριού. Περιέχει 92% νερό, βιταμίνη C και λυκοπένιο τα οποία λειτουργούν αντιοξειδωτικά. 


Ανανάς. Το τροπικό αυτό φρούτο έχει 87% νερό, είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και φυτικές ίνες και έχει μόνο 46 kcal/100g. Επίσης περιέχει βρωμελαΐνη η οποία βοηθάει στην πέψη των πρωτεϊνών.


Πράσινα λαχανικά. Η περιεκτικότητα  σε νερό φτάνει μέχρι και 90%, ενώ είναι πλούσια  σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C και φυλλικό οξύ. Έτσι θωρακίζουμε το δέρμα μας έναντι της ηλιακής ακτινοβολίας. Μάλιστα μια σαλάτα, αν προσέξουμε,  μπορεί να αποτελέσει κανονικό γεύμα τώρα το καλοκαίρι.