• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Αδυνάτισμα

Μήπως τελικά μας παχαίνουν οι ντομάτες;
12 Ιουλίου 2017 Αδυνάτισμα

Μήπως τελικά μας παχαίνουν οι ντομάτες;

Μήπως τελικά μας παχαίνουν οι ντομάτες;

Σίγουρα δεν φανταζόμασταν ποτέ πως ορισμένα λαχανικά και προϊόντα ολικής άλεσης όχι μόνο δεν μας αδυνατίζουν, αλλά αντίθετα κρατούν τα νούμερα της ζυγαριάς ψηλά. Πρόσφατες έρευνες έρχονται να μας συστήσουν ένα καινούριο «εχθρό».  Το όνομά του : φυτικές πρωτεΐνες λεκτίνες.

Πολύ συχνά συμβαίνει να ακολουθούμε αυστηρά όλους τους κανόνες της υγιεινής διατροφής, χωρίς όμως να βλέπουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα στη ζυγαριά μας. Παράλληλα η σωματική υγεία επιδεινώνεται. Παραπονιέστε για καούρες, πόνους στις αρθρώσεις, κόπωση, συμπαρασύροντας μαζί και την διάθεσή σας.  Τι μπορεί να συμβαίνει;

Πρόσφατες έρευνες κατέδειξαν έναν νέο ύποπτο για την αδυναμία απώλειας βάρους. Τι λεκτίνες. Οι λεκτίνες που ουσιαστικά πρόκειται για πρωτεΐνες που αποτελούν την άμυνα των φυτών απέναντι στα ζώα που τα καταναλώνουν. Τα ζώα συνηθίζουν να αποφεύγουν τροφές που περιέχουν λεκτίνες γιατί αρρωσταίνουν.  Οι άνθρωποι όμως συνεχίζουν να καταναλώνουν τροφές που τις περιέχουν. Δημητριακά, όσπρια, ντομάτες, πατάτες, μελιτζάνες πιπεριές  και τα περισσότερα φρούτα.

Νέες επιστημονικές έρευνες λοιπόν υποστηρίζουν ότι οι τροφές πλούσιες σε λεκτίνες προκαλούν βλάβες στα εντερικά τοιχώματα  διαταραχές στην κυτταρική επικοινωνία και στην παραγωγή των ορμονών  ακόμη και προβλήματα στο ανοσοποιητικό σύστημα. Με αποτέλεσμα πολλές τροφές που μέχρι τώρα χαρακτηρίζονταν  «υγιεινές» πλέον να θεωρούνται ύποπτες για ασθένειες όπως παχυσαρκία, διαβήτης καρδιοπάθειες και αυτοάνοσων νοσημάτων. Συνδέονται επίσης και με καταθλιπτικά συμπτώματα αφού διαταράσσουν το γαστρεντερικό σύστημα.

Γλουτένη (Επανέρχεται πάλι στο προσκήνιο)

Η γλουτένη είναι από τις γνωστότερες λεκτίνες, ωστόσο υπάρχουν και άλλες περισσότερο επικίνδυνες (λεκτίνη σιταριού) που περιέχονται στα προϊόντα ολικής άλεσης και εμπλέκονται στην εμφάνιση αθηροσκληρωσης ή φλεγμονών.  Μια σειρά από αλλαγές στη διατροφή των τελευταίων 50 χρόνων έκαναν το οργανισμό μας ακόμη πιο ευάλωτο στις λεκτίνες με ανεπιθύμητες επιπτώσεις στην συνολική υγεία μας. 

Τι μπορούμε να κάνουμε;


Υπάρχει, ωστόσο ένα πρόγραμμα διατροφής που μας βοηθά να αποφύγουμε τις λεκτίνες από τη διατροφή μας και να χάσουμε επιτέλους τα περιττά κιλά που μας ταλαιπωρούν.

1. Αποτοξίνωση

Διάρκεια : 3 ημέρες

Ενισχύουμε τη χλωρίδα του εντέρου μας, αποφεύγοντας τροφές πλούσιες σε λεκτίνες 
(όσπρια, δημητριακά, φρούτα, ζυμαρικά, ρύζι, ζωικά προϊόντα, ζάχαρη) και εισάγοντας στη διατροφή μας περισσότερα λαχανικά (λάχανο, κουνουπίδι, μπρόκολο, μαρούλι, σπανάκι, κρεμμύδι, αγκινάρες ) μικρές ποσότητες ψαριού και κοτόπουλου. Επιτρέπονται φυτικά λιπαρά από ελιές ή αβοκάντο.
Άφθονο νερό, πράσινο τσάι ή αφεψήματα βοτάνων βοηθούν ιδιαίτερα τη διαδικασία της αποτοξίνωσης

2. Βασικός κορμός της δίαιτας 


Διάρκεια : έξι εβδομάδες

Επιτρέπονται ορισμένα γαλακτοκομικά όπως το βούτυρο , το κατσικίσιο γάλα και τυρί και το κεφίρ. Παρμεζάνα και αυγά επίσης μπορούν να προστεθούν στο διαιτολόγιό σας.Ξηροί καρποί και αβοκάντο μπορούν να γίνουν μικρά σνακ μέσα στη μέρα. Μπορείτε να αρχίσετε την κατανάλωση ορισμένων φρούτων (φράουλες, σύκα, ροδάκινα) σε μικρές ποσότητες πάντα. Αυξήστε επίσης την κατανάλωση ω3 λιπαρών καταναλώνοντας καρύδια, λιπαρά ψάρια ή ιχθυέλαιο.

3. Συντήρηση

Διάρκεια : εφόρου ζωής

Μπορείτε σταδιακά να ξεκινήσετε να βάζετε στη διατροφή σας τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε λεκτίνες, παρατηρώντας τις αντιδράσεις του οργανισμού σας. Ξεκινήστε από τις τροφές με μικρά σπόρια και δείτε αν σας δημιουργούν ενοχλήσεις. Ακολούθως μπορείτε να προσθέσετε τα όσπρια στο πιάτο σας, τα ζυμαρικά  και τέλος το ρύζι


Συμβουλή : Πριν ακολουθήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα διατροφής πρέπει πρώτα απαραίτητα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Σχετικά προϊόντα