• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Θηλασμός

Θηλασμός… Η πιο ιερή στιγμή ανάμεσα στο βρέφος και τη μητέρα. Ένστικτο επιβίωσης ή ανάγκη για δυνατή ψυχοσωματική επαφή; Οι ειδικοί υποστηρίζουν και τα δύο! Δεν είναι τυχαία ο προσωπικός στόχος κάθε νέας μανούλας. Είναι λογικό η μητέρα να θέλει να προσφέρει ότι καλύτερο στο μωρό της. Οτιδήποτε μπορεί να κάνει το γάλα της πιο πλούσιο, πιο δυναμωτικό για να έχει το μωρό της την καλύτερη ανάπτυξη είναι απαραίτητο!

Από τη μεριά των θερμίδων, οι ενεργειακές ανάγκες της θηλάζουσας μητέρας είναι αυξημένες περίπου 300 με 500 παραπάνω θερμίδες σε σύγκριση με το κανονικό,  όμως οι θερμίδες αυτές πρέπει να είναι ποιοτικές, δηλαδή να προέρχονται από αγνά τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας.

Η διατροφή σας λοιπόν πρέπει να είναι πλούσια σε:

Ασβέστιο

Τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο είναι το γάλα και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα, η σόγια, το ρύζι και το ψωμί. Η συνιστώμενη δόση για τις γυναίκες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εγκυμοσύνη είναι 1.000 mg ημερησίως.

Βιταμίνη D

Εκτός από το ασβέστιο, η βιταμίνη D παίζει ένα εξίσου σημαντικό ρόλο στον σχηματισμό του σκελετού και επίσης είναι απαραίτητη για να μπορεί ο οργανισμός να απορροφήσει επαρκώς το ασβέστιο. Η μητέρα μπορεί εύκολα να εξασφαλίσει επάρκεια βιταμίνης D χάρη στην έκθεση στον ήλιο για μερικά λεπτά την ημέρα.

Σίδηρος

Η επαρκής πρόσληψη σιδήρου είναι απαραίτητη για να αποφύγει η νέα μητέρα την κόπωση. Για να καλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού της σε σίδηρο, η διατροφή της πρέπει να περιλαμβάνει κόκκινο κρέας, πουλερικά και φυλλώδη λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα.

DHA

Tο DHA ανήκει στα Ω3 λιπαρά οξέα  και παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του εγκεφάλου κατά τη βρεφική ηλικία. Το περιεχόμενο DHA του μητρικού γάλακτος σας εξαρτάται από τη διατροφή σας, γιαυτό είναι σημαντικό να εντάξετε τα ψάρια και τα θαλασσινά στη διατροφή σας καθώς είναι άριστη πηγή πρωτεϊνών και ω3-λιπαρών οξέων. Συνίσταται η κατανάλωση 200-300 mg ω3-λιπαρών οξέων ημερησίως.

Αν εκτιμάτε ότι η διατροφή σας δεν καλύπτει σε μεγάλο ποσοστό τα απαραίτητα συστατικά, μπορείτε να συζητήσετε με το γιατρό σας σχετικά με τη λήψη κάποιου συμπληρώματος διατροφής.  Υπάρχουν εξειδικευμένες φόρμουλες  πολυβιταμινών και μετάλλων (Solgar, Power Health, Vitabiotics, Lamberts, Quest) που όταν λαμβάνονται κατά τη διάρκεια της γαλουχίας, βοηθούν στην εμβρυϊκή ανάπτυξη και στη βελτιστοποίηση της υγείας και της ευεξίας της μητέρας.