• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Ροχαλητό

Ίσως να ανήκετε και εσεις σε αυτούς που υποφέρουν από το θόρυβο στο διπλανό μαξιλάρι… ή μπορεί να είστε εσεις η αιτία της «ηχορύπανσης» κατά τη διάρκεια της νύχτας, τα ευχάριστα νέα είναι ότι το ροχαλητό το δικό σας ή του συντρόφου σας μπορεί να σταματήσει να σας ταλαιπωρεί χωρίς να χρειαστεί να αλλάξετε δωμάτιο.


Γιατί ροχαλίζουμε; 


Η χαλάρωση του μυϊκού τόνου των μυών του τραχήλου στη διάρκεια του ύπνου  προκαλεί κραδασμό και ταλάντωση των μαλακών ιστών με συνέπεια το γνωστό και δυσαρεστο σε όλους θόρυβο του ροχαλητού.


Τα αίτια του ροχαλητού


Η μορφολογία της μύτης όπως το στραβό ρινικό διάφραγμα, οι υπερμεγέθεις ρινικές κόγχες, οι ρινικοί πολύποδες, τα κρεατάκια ή άλλοι λόγοι  που έχουν να κάνουν με το λαιμό όπως μεγάλες αμυγδαλές, υπερτροφική σταφυλή, στενές πλάγιες καμάρες του φάρυγγα είναι μερικές από τις συνηθέστερες αιτίες εμφάνισης του ροχαλητού.


Άλλες καθημερινές συνήθειες που μπορεί να προκαλούν ή να επιδεινώνουν το ήδη υπάρχον ροχαλητό, μπορεί να είναι: η παχυσαρκία, το κάπνισμα, τα μεγάλα γεύματα ιδίως αργά το βράδυ, η ύπτια στάση του ύπνου, η καθημερινή χρήση αλκοόλ, η χρήση ηρεμιστικών ουσιών ή υπνωτικών ουσιών και η υπερβολική κούραση στη διάρκεια της μέρας.


Το ροχαλητό μπορεί να είναι διακοπτόμενο ή συνεχές, σποραδικό, συχνό ή καθημερινό. Συχνά προκαλείται στην ύπτια θέση (ανάσκελα) και εμφανίζεται ή επιδεινώνεται όταν είμαστε κουρασμένοι ή όταν έχουμε φάει ή έχουμε πιει αλκοόλ πριν τον ύπνο. Μπορεί να οδηγήσει σε κακής ποιότητας ύπνο, με επιπτώσεις στην καθημερινότητα του ανθρώπου που ροχαλίζει.

Τι βοηθά;

Υπάρχουν αρκετές θεραπείες που μπορούν να μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε το ροχαλητο με αρκετά σημαντικο ρόλο να παίζει ο τρόπος ζωή μας. Για τις πιο ήπιες περιπτώσεις, η προσαρμογή σε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής με συστηματική άσκηση και υγιεινή διατροφή είναι μια αποτελεσματική συνταγή. Με αυτόν τον τρόπο, δεν ασκούνται μόνο οι μύες του σώματος, αλλά ενδυναμώνονται έμμεσα και οι μύες της γλώσσας, ενώ με την απώλεια κιλών, μειώνουμε την εναπόθεση λίπους στους ιστούς και στο λαιμό. Ακόμη μια καλή συμβουλή είναι να αποφεύγεται η λήψη φαρμάκων (ηρεμιστικά, αντιισταμινικά) ή αλκοόλ πριν τον ύπνο αφού χαλαρώνουν τους μύες και τις διόδους της αναπνοής που ευθύνονται για το ροχαλητο. Επίσης, Καλό είναι, το τελευταίο γεύμα της ημέρας να γίνεται τουλάχιστον τρεις ώρες πριν τον ύπνο, ενώ η ώρα και η διάρκεια του ύπνου πρέπει να είναι σταθερή.

Ρινικές ταινίες (Breathe Right), συμπληρώματα διατροφής (Charak) και συστήματα ρινικού καθαρισμού (A.vogel) βοηθούν στην απελευθέρωση των ρινικών οδών, μειώνοντας ή εξαλείφοντας τον ενοχλητικό ροχαλητό.