• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Μυϊκοί Πόνοι - Πιασίματα



Γυμναστήριο: Πως μπορείς  να ανακουφίσεις τους πιασμένους σου μυς;

Πηγαίνεις γυμναστήριο, ακολουθείς πιστά το πρόγραμμά σου, ξεπερνάς τα όριά σου και νιώθεις υπέροχα βλέποντας το σώμα σου να αλλάζει! Μόνο να μην υπήρχε το μετά…

Και όταν λέμε μετά, εννοούμε μια ή δύο μέρες μετά την άσκηση… Το απίστευτο πιάσιμο σε όλο το σώμα, που δεν σε αφήνει να σηκωθείς από το κρεβάτι, να περπατήσεις μέχρι τη στάση του λεωφορείου ή να ανέβεις τα  σκαλοπάτια για το γραφείο!

Πότε εμφανίζεται ο μυικός πόνος;

Όταν πιέζουμε τον εαυτό μας σε κάποια αθλητική δραστηριότητα, το πιάσιμο μετά τη γυμναστική είναι συνηθισμένο. Ο μυϊκός πόνος μπορεί να προκαλείται από διάφορους παράγοντες είτε γιατί καταπιαστήκατε με τη γυμναστική μετά από μια περίοδο αδράνειας, είτε επειδή συμμετέχετε σε νέα πιο έντονη ρουτίνα άσκησης είτε επειδή εκτελείτε κινήσεις που στοχεύουν συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες.

Τι μπορείς να κάνεις για να αποφύγεις το πιάσιμο μετά τη γυμναστική;

Βάλε πρόγραμμα

Οι αρχάριοι ή όσοι έχουν διακόψει την άσκηση για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι αυτοί που συνήθως «πιάνονται». Η σωστή άσκηση ξεκινά ακολουθώντας ήπιους ρυθμούς και αυξάνεται προοδευτικά, ενώ τα αποτελέσματά της, εμφανίζονται μόνο μετά από διάστημα αρκετών εβδομάδων, ιδιαίτερα αν γυμναζόμαστε με βάρη.

Μην ξεχνάτε τις διατάσεις

Για την αποφυγή τραυματισμών η αποκατάσταση μετά την άσκηση, είναι μια ρουτίνα που δεν πρέπει παραλείπεται, αν και η περισσότερη την ξεχνούν. Ο ρόλος των διατάσεων μετά την άσκηση είναι πολύ σημαντικός. Οι μυϊκές διατάσεις μεταβάλλουν το μήκος του μυ, συμβάλλουν στην καλύτερη κινητικότητα των αρθρώσεων και την αποτελεσματική λειτουργία των κινητικών μηχανισμών του ανθρώπινου σώματος. Οι ειδικού εξηγούν ότι οι ήπιες διατάσεις αμέσως μετά την προπόνηση βοηθούν να μειώσετε τον πόνο μετά.

Μασάζ

Υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι το απαλό μασάζ στους κουρασμένους μυς βοηθά να μειωθεί το πιάσιμο κατά περίπου 30%. Η εφαρμογή λαδιού για μασάζ (pharmasept) ή μιας θερμαντικής κρέμας (Erythroforte, Pharmaswiss )μπορεί να βοηθήσει ανακουφίζοντας από τον πόνο στα σημεία που είστε «πιασμένοι».