• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Λαμπερό Δέρμα εκ των έσω

Πως η διατροφή επηρεάζει την εμφάνισή μας;


Το δέρμα μπορεί συχνά να είναι μια από τις πιο παραμελημένες περιοχές, παρά το γεγονός ότι είναι το μεγαλύτερο όργανο στο σώμα μας. Η εξωτερική του φροντίδα είναι πολύ σημαντική, αλλά η μεγαλύτερη αλλαγή μπορεί παρατηρείται μόλις αρχίζουμε να τροφοδοτούμε τα κύτταρα του δέρματος εκ των έσω.

Τι να φας

Όλοι γνωρίζουμε το ρητό, "Είμαστε αυτό που τρώμε".  Λίγοι, όμως από εμάς αφιερώνουμε πραγματικά χρόνο για να κατανοήσουμε και να εκτιμήσουμε πώς το φαγητό που βάζουμε στο σώμα μας επηρεάζει τη συνολική υγεία, την ενέργεια και την εμφάνισή μας. Ο καλύτερος τρόπος για να λάμψετε πραγματικά από μέσα προς τα έξω είναι να διασφαλίσετε ότι καταναλώνετε μια ποικιλία υπερτροφών. Η βιταμίνη C είναι μια ισχυρή υπερτροφή και αντιοξειδωτικό. Είναι απαραίτητο για τη διατήρηση ενός ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος και είναι ένα βασικό συστατικό για να σας προσφέρει υγιές, λαμπερό δέρμα. Ευτυχώς, δεν είναι πολύ δύσκολο να το βρείτε σε πολλά φρούτα και λαχανικά! Εκτός από τα πορτοκάλια, μπορείτε επίσης να πάρετε καλές ποσότητες βιταμίνης C από βατόμουρα, παπάγια, φράουλες, ακτινίδια, ακόμη και γλυκοπατάτες!

Ένας εύκολος τρόπος για να προσθέσετε μερικά από αυτά στη διατροφή σας είναι να αναμίξετε μερικά βατόμουρα με γιαούρτι ή δημητριακά στο πρωινό. Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε υγιή λιπαρά όπως το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι μπορούν επίσης να προσφέρουν πληθώρα οφελών - συν ότι σας κρατούν χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα!

Τι να πιεις

Ένας τρόπος που έχω καταφέρει να σιγουρευτώ ότι καταναλώνετε αρκετό νερό ημερησίως είναι να έχετε πάντα γεμάτα δύο μεγάλα μπουκάλια νερού από τα οποία θα πίνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτά, συνδυαστικά με άλλες πηγές πρόσληψης υγρών θα διατηρήσουν το δέρμα ενυδατωμένο και φρέσκο!

Νερό καρύδας
Το νερό καρύδας έχει έντονες ενυδατικές ιδιότητες και είναι, επίσης, μια καλή πηγή βιταμίνης C, καλίου, ασβεστίου και μαγνησίου.

Φρέσκοι χυμοί
Οι χυμοί και τα smoothies είναι, επίσης, εξαιρετικά για τη λήψη διαφόρων θρεπτικών συστατικών. Οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν είναι καλά για τη θεραπεία του δέρματος και τη διατήρηση της υγείας του. Για να αποφύγετε τα συντηρητικά και τα πρόσθετα σάκχαρα δοκιμάστε να φτιάξετε το δικό σας και όχι να αγοράσετε κάποιο έτοιμο.