• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Αντιφλεγμονώδη



Φλεγμονές και διατροφή 

Πολλές φορές ακούμε για φλεγμονές του οργανισμού, τι ακριβώς όμως είναι και με ποιο τρόπο η διατροφή μπορεί να επηρεάσει στην εξάλειψή τους;

Αρχικά ας εξετάσουμε τι είναι η φλεγμονή: Με απλά λόγια η φλεγμονή είναι μέρος της αντίδρασης του ανοσοποιητικού συστήματος, ανήκει δηλαδή στο μηχανισμό προστασίας και θεραπείας του ίδιου του οργανισμού. Ωστόσο, όταν είναι εκτός ελέγχου μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα και να τον βλάψει.

Ο ανθυγιεινός τρόπος ζωής και η κακή διατροφή έχει διαπιστωθεί ότι μπορούν να αναπτύξουν χρόνιες φλεγμονές, οι οποίες επιβαρύνουν μόνιμα το σώμα. Μια διατροφή φτωχή σε θρεπτικά συστατικά που περιλαμβάνει επεξεργασμένα τρόφιμα, κορεσμένα λίπη και σάκχαρα σε συνδυασμό με λίγη άσκηση, διαρκές άγχος και έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία χρόνιων φλεγμονών στο σώμα. Με απλά λόγια θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τις φλεγμονές σαν την απάντηση του οργανισμού στη καταπόνηση και την έλλειψη ξεκούρασης.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν αρκετά τρόφιμα τα περισσότερα από τα οποία ανήκουν στη λεγόμενη «μεσογιακή διατροφή» που μειώνουν τη φλεγμονή και μαζί της τα χρόνια νοσήματα.

Στα τρόφιμα με αντιφλεγμονώδη δράση συμπεριλαμβάνονται:

  • Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι και το λάχανο και τα σταυρανθή λαχανικά όπως το μπρόκολο, το κουνουπίδι και τα λαχανάκια των Βρυξελλών έχουν ισχυρά αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα.
  • Ξηροί καρποί και λιπαρά ψάρια: Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα παίζουν σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση των φλεγμονών. Το σκουμπρί, ο σολομός, η σαρδέλα και άλλα λιπαρά ψάρια είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και γι αυτό έχουν αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα. Ακόμη, ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση έχουν και οι ξηροί καρποί, όπως οι λιναρόσποροι, τα αμύγδαλα και τα καρύδια.
  • Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, το οποίο είναι γνωστό ότι μειώνει τη φλεγμονή. Οι μαγειρεμένες ντομάτες έχουν περισσότερο λυκοπένιο από τις ωμές ντομάτες. Η κατανάλωση χυμού τομάτας είναι επίσης ωφέλιμη.
  • Το τζίντζερ (πιπερόριζα) είναι ένα μπαχαρικό-θαύμα με πολλά οφέλη για την υγεία, από τη βελτίωση της πέψης μέχρι τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
  • Κουρκουμάς: Η κουρκούμη είναι επίσης γνωστή για τις ισχυρές αντιφλεγμονώδεις της ιδιότητες.Αν και χρησιμοποιείται περισσότερο στη κουζίνα, η κουρκούμη εξακολουθεί να είναι μια πολύ ισχυρή αντι-γηραντική, αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδης σούπερ τροφή.
  • Ελαιόλαδο: Το extra παρθένο ελαιόλαδο είναι πλούσιο στα ωφέλιμα μονοακόρεστα λιπαρά, τα λεγόμενα καλά λιπαρά. Πρόκειται για λιπαρά οξέα τα οποία μειώνουν τις φλεγμονές στα κύτταρα και τις αρθρώσεις. 
  • Τα δημητριακά ολικής άλεσης όπως το μαύρο ρύζι είναι πλούσια σε φυτικές ίνες , οι οποίες περιορίζουν τις φλεγμονές και κρατούν την καρδιά και το έντερο υγιή.

Στις Health Aid, A.Vogel, Solgar, Now Foods, Lamberts, Life Extension, Naturactive, Charak, Himalaya, Viogenesis και Doctor's Formula μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη γκάμα από ειδικά σχεδιασμένες φόρμουλες για την ενίσχυση της υγείας του οργανισμού και την καταπολέμηση των φλεγμονών.