• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Αδυνάτισμα

Η έναρξη και η τήρηση ενός υγιούς προγράμματος απώλειας βάρους μπορεί μερικές φορές να φαίνεται αδύνατη. Πολλές φορές δεν υπάρχει κίνητρο ή χάνεται στην πορεία. Ευτυχώς, το κίνητρο είναι κάτι που μπορεί να δουλευτεί και να αυξηθεί!

Προσδιορίστε τους λόγους που θέλετε να χάσετε βάρος

Ορίστε με σαφήνεια όλους τους λόγους και καταγράψτε τους. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακινηθείτε και να παραμείνετε αφοσιωμένοι στον στόχο σας. Προσπαθήστε να τα διαβάσετε καθημερινά και να τα χρησιμοποιείτε ως υπενθύμιση όταν μπείτε στον πειρασμό να τα παρατήσετε. Πολλοί άνθρωποι αρχίζουν να χάνουν βάρος επειδή το πρότεινε ο γιατρός τους, αλλά η έρευνα δείχνει ότι υπάρχει μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας όταν το κίνητρο είναι προσωπικό.

Να έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες

Ο καθορισμός μη επιτεύξιμων στόχων μπορεί να οδηγήσει σε γρήγορη απογοήτευση και να σας κάνει να σταματήσετε. Αντιθέτως, ο καθορισμός και η επίτευξη εφικτών στόχων οδηγεί σε αίσθημα πληρότητας. Επίσης, τα άτομα που επιτυγχάνουν τους αυτοπροσδιορισμένους στόχους τους είναι πιο πιθανό να διατηρήσουν ένα υγιές σωματικό βάρος μακροπρόθεσμα.

Εστιάστε σε πολλούς και μικρούς στόχους

Πολλοί άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος θέτουν μόνο τον τελικό στόχο. Ωστόσο, η εστίαση μόνο στο αποτέλεσμα μπορεί να εκτροχιάσει το κίνητρό σας. Συχνά μπορεί να αισθάνεστε ότι ο στόχος σας είναι πολύ μακριά και αυτό να σας προκαλεί επιπλέον πίεση και στρες. Αντ 'αυτού, θα πρέπει να ορίσετε μικρότερους στόχους που θα σας βοηθήσουν σταδιακά να φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα, όπως για παράδειγμα η άσκηση 4 φορές την εβδομάδα.

Δημιουργείστε ένα πλάνο που ταιριάζει στον τρόπο ζωής σας

Φτιάξτε ένα πρόγραμμα το οποίο μπορείτε να ακολουθήσετε και αποφύγετε σχέδια που θα παρατήσετε μακροπρόθεσμα. Αποφύγετε αυστηρές δίαιτες που αποκλείουν εντελώς ορισμένα τρόφιμα, καθώς έρευνες διαπίστωσαν ότι όσοι έχουν τη νοοτροπία «όλα ή τίποτα» είναι λιγότερο πιθανό να χάσουν βάρος.

Βρείτε υποστήριξη

Οι άνθρωποι χρειάζονται τακτική υποστήριξη και θετικά σχόλια για να έχουν ένα επιπλέον κίνητρο να συνεχίσουν. Ενημερώστε το στενό σας κύκλο για τους στόχους σας ή βρείτε άτομα με κοινούς στόχους και μοιραστείτε την προσπάθειά σας. Επιπλέον, η δημόσια ανακοίνωση των στόχων δημιουργεί ένα είδος δέσμευσης που σας βοηθά να παραμείνετε πιστοί σε αυτούς.