• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Αύξηση Νιτρικού Οξειδίου

Ανεβάστε επίπεδο στην προπόνησή σας


Όσοι θέλουν να πάνε την προπόνησή τους ένα βήμα πιο κοντά στη κορύφή, τα γνωρίζουν. Εναφερόμαστε φυσικά στα συμπληρώματα που πιο συχνά θα τα ακούσετε να αποκαλούν «νιτρικά» ή αλλιώς νιτρικά οξείδια. Αποτελούν μια ξεχωριστή κατηγορία προϊόντων τα οποία είναι σχεδιασμένα να βελτιώνουν την λειτουργία του σώματος κατά την προπόνηση αλλά έχουν ένα μοναδικό τρόπο που το πετυχαίνουν αυτό.



Αν και υπάρχουν δύο κύριες κατηγορίες νιτρικών εμείς θα αναφερθούμε μόνο στο νιτρικό οξείδιο (ΝΟ) πους είναι αισθητά πιο ασφαλές προς χρήση ως ένα τεχνητό συμπλήρωμα για να αυξήσει την απόδοσή σας

Τι είναι το νιτρικό οξείδιο;

Το νιτρικό οξείδιο (nitric oxide) ή αλλιώς το μονοξείδιο του αζώτου είναι ένα μόριο αερίου που απελευθερώνεται στα ενδοθηλιακά κύτταρα και διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο σε πολλές λειτουργίες του σώματος, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της φλεγμονής, της λειτουργίας των νεφρών και τη μεταφορά οξυγόνου. Επιπλέον, το νιτρικό οξείδιο βοηθά στη χαλάρωση και διαστολή των αιμοφόρων αγγείων, γεγονός που αυξάνει τη ροή του αίματος στο σώμα. Η παραπάνω είναι και η ιδίοτητα που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους αθλητές που προπονούνται με βάρη και παρακάτω θα εξηγήσουεμ το γιατί. 


Νιτρικό οξείδιο: Από ποιες τροφές; 


Παντζάρια: Τα παντζάρια ενισχύουν φυσικά την παραγωγή του νιτρικού οξειδίου στο σώμα και συμβάλλουν στην υποστήριξη επιπέδων ενέργειας κυρίως λόγω της μεγάλης ποσότητας των νιτρικών αλάτων.
Σοκολάτα: Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι η σοκολάτα περιέχει φλαβονόλες, που είναι αντιοξειδωτικά υπεύθυνα για την ανύψωση των επιπέδων του μονοξειδίου του αζώτου.

Ένας άλλος τρόπος για αύξηση του μονοξείδιο του αζώτου στο σώμα είναι η έκθεση στον ήλιο. Έχει διαπιστωθεί πως όταν το φως του ήλιου αγγίζει το δέρμα μας απελευθερώνεται περισσότερο νιτρικό οξείδιο.


Πως λειτουργεί;


Ενώ τα υπόλοιπα συμπληρώματα απλά προσφέρουν θρεπτικά στοιχεία και συμπληρώνουν όσα χρειάζεται το σώμα, το νιτρικό δρα διαφορετικά «επιταχύνοντας» τις διαδικασίες. Ελέγχει τη ροή του αίματος στα αιμοφόρα αγγεία με τη χαλάρωση, ή τη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων, προάγοντας έτσι μεγαλύτερη ροή αίματος. Αυτό σημαίνει αύξηση της ροής του αίματος σε όλους τους μυς του σώματος που είναι κουρασμένοι, ταχύτερη εκκαθάριση των τοξινών από το σώμα και μεγαλύτερη παροχή οξυγόνου στους μυς που την έχουν ανάγκη. 

Οφέλη 
  • Αυξημένα ποσοστά ανάκαμψης
  • Μειωμένα επίπεδα κόπωσης κατά τη διάρκεια υψηλότερων επαναλήψεων
  • Ενισχυμένη αντοχή
  • Αυξημένη διαθεσιμότητα ενέργειας
  • Αυξημένο μυϊκό φούσκωμα

Νιτρικό οξείδιο παρενέργειες

Υπάρχουν ορισμένες παρενέργειες που σχετίζονται με την κατανάλωση νιτρικών συμπληρωμάτων. Αυτές που αναφέρονται συνήθως είναι ναυτία, εμετός και διάρροια. Μερικοί χρήστες ακόμα μπορεί να υποφέρουν από μια ελαφρά ως βαριά ημικρανία. Γενικά, επειδή τα νιτρικά μειώνουν την πίεση, αν ήδη έχετε χαμηλή πίεση αίματος, καλό θα ήταν να τα αποφύγετε.

Στο  φαρμακείο μας θα βρείτε πιστοποιημένα συμπληρώματα νιτρικού οξειδίου επώνυμων εταιριών, πάντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς