• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Φυτικές Πρωτεΐνες



Αθλητισμός και χορτοφαγική  ή vegan διατροφή


Υπάρχει μεγάλη μερίδα ανθρώπων που για διάφορους λόγους έχουν επιλέξει να ακολουθήσουν μία χορτοφαγική διατροφή και τρόπο ζωής. Για όλους αυτούς, υπάρχει μια πληθώρα φυτικών επιλογών που θα ικανοποιήσουν τις πρωτεϊνικές ανάγκες του σώματος.

Πήγες πρωτεΐνης για χορτοφάγους

Το να περιλαμβάνουν τα ημερήσια γεύματα επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης δεν προϋποθέτει απόλυτα την παρουσία κρέατος. Υπάρχουν τροφές και φαγητά που συνδυαστικά μας τροφοδοτούν με ικανοποιητικές ποσότητες πρωτεΐνης ώστε να καλύψουμε τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού μας.

Μια καλή επιλογή είναι το σπανάκι, που είναι κυρίως γνωστό για την υψηλή περιεκτικότητά του σε σίδηρο.Τα φασόλια και οι φακές είναι επίσης πολύ καλές πηγές φυτικής πρωτεΐνης. Μάλιστα, 1 φλιτζάνι φακές περιέχει 18 γραμμάρια πρωτεΐνης, σχεδόν δηλαδή όσα ισοδυναμούν σε μια μέτρια μπριζόλα. Αν μάλιστα τα συνδυάσετε με ρύζι, θα λάβετε όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που θα λαμβάνατε και από μια μπριζόλα. Επίσης, τα ρεβίθια, τα κλασσικά φασόλια ή τα μαύρα είναι καλές πηγές πρωτεϊνών. Τα αμύγδαλα, τα καρύδια, τα φιστίκια και οι περισσότεροι ξηροί καρποί χαρίζουν πρωτεΐνη στον οργανισμό, με τα φιστίκια να βρίσκονται πρώτα στη λίστα. Τέλος, δεν θα πρέπει να παραλείπετε από το γεύμα σας το καστανό ρύζι και το πλιγούρι αφού αποτελούν επίσης καλές πηγές πρωτεΐνης όπως και η κινόα, η οποία μάλιστα παρέχει στον οργανισμό και τα 9 απαραίτητα αμινοξέα που δεν μπορεί να δημιουργήσει από μόνος του.

Φυτικές πρωτεΐνες: συμπλήρωμα διατροφής

Η εταιρίες συμπληρωμάτων κατανοώντας τις ανάγκες των αθλητών που έχουν επιλέξει χορτοφαγική, ή vegan διατροφή έχουν δημιουργήσει φόρμουλες από φυτικές πρωτεΐνες σε σκόνη αλλά και μια μεγάλη ποικιλία σκευασμάτων για βελτίωση της απόδοσης, διατήρηση της μυϊκής μάζας και αύξηση των επιπέδων ενέργειας κατά την άθληση.

Ποια είναι η καλύτερη φυτική πρωτεΐνη;

Στο φαρμακείο μας θα βρείτε μια μεγάλη γκάμα ποιοτικών φυτικών πρωτεϊνών των γνωστότερων εταιριών αθλητικών συμπληρωμάτων (Lamberts, Now Sports, Nature's Plus, Sponser), ικανών να καλύψουν τις σύνθετες απαιτήσεις των αθλητών.