• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Αμινοξέα


Αμινοξέα και η δράση τους


Τα αμινοξέα αποτελούν τους θεμέλιους λίθους των πρωτεϊνών και του μυικού ιστού, μάλιστα έχουν μελετηθεί ιδιαίτερα, σε σχέση την επίδρασή τους στην αθλητική απόδοση. Έχουν εργογόνο δράση, καθώς μεσολαβούν σε πολλά στάδια του μεταβολισμού και σε πολλές βιοχημικές διαδικασίες, στην έκκριση αναβολικών ορμονών, ως πηγή ενέργειας κατά την άσκηση, στη ιστική ανάπλαση καθώς και στην πνευματική λειτουργία και διαύγεια.

Όπως γνωρίζουμε από τη βιολογία, υπάρχουν 20 διαφορετικά αμινοξέα που συμμετέχουν στην πρωτεϊνοσύνθεση, με διαφορετικές ιδιότητες το καθένα. Από αυτά κάποια αμινοξέα, 9 τον αριθμό, καλούνται απαραίτητα αμινοξέα μιας και ο ανθρώπινος οργανισμός δεν μπορεί να τα συνθέσει αλλα πρέπει να τα προσλάβει αυτούσια από διατροφικές ή άλλες πηγές.

Τα υπόλοιπα, όπως η αλανίνη, η γλουταμίνη και η τυροσίνη, μπορούν να συντεθούν από τον οργανισμό μας υπό κανονικές συνθήκες (μη απαραίτητα αμινοξέα), ενώ μερικά από αυτά, όπως η αργινίνη, μπορεί κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες, όπως στη φάση ανάπτυξης της βρεφικής ηλικίας ή σε παρουσία τοξινών να μην παράγονται σε επαρκείς ποσότητες (ημιαπαραίτητα αμινοξέα).

Υπάρχουν τρία είδη συμπληρωμάτων αμινοξέων. Τα EAAs (Essential Amino Acids), τα BCAAs (Branch Chain Amino Acids, Λευκίνη, Ισολευκίνη, και η Βαλίνη ) και τα σκέτα αμινοξέα. Η βασική διαφορά των BCAAs από τα EAAs είναι το γεγονός πως τα πρώτα μεταβολίζονται στους μύες, αντί για το συκώτι. Αυτό σημαίνει πως μπορούν να αξιοποιηθούν ως πηγή ενέργειας κατά την προπόνηση, άρα κατά συνέπεια μειώνουν σημαντικά τον μυϊκό καταβολισμό, γιαυτό άλλωστε είναι και περισσότερο δημοφιλή στους αθλητές σε σχέση με τα υπόλοιπα.


Οφέλη  συμπληρωμάτων αμινοξέων

  • Τα BCCAs αυξάνουν τον ρυθμό πρωτεΐνοσύνθεσης. Αυτό συμβαίνει, διότι έχουν ήδη διασπαστεί στα απαραίτητα αμινοξέα που απαιτούνται από το σώμα μας για να πραγματοποιήσει την διαδικασία.
  • Μπορούν να μειώσουν την πρωτεϊνική και μυϊκή αποσύνθεση. Ουσιαστικά αυτό σημαίνει πως όσο λιγότερη πρωτεΐνη καταστρέφεται, τόσο πιο πολύς μυϊκός ιστός είναι δυνατόν να χτισθεί.
  • Μειώνουν το αίσθημα της κούρασης, αφού περιορίζουν την παραγωγή σεροτονίνης, τα επίπεδα της οποίας αυξάνονται συχνά κατά την διάρκεια της άσκησης. Η σεροτονίνη αυξάνει το αίσθημα της κόπωσης, που σημαίνει πως είσαστε πιο αδύναμοι κατά την διάρκεια της γυμναστικής σας. Οπότε, η μείωση της σεροτονίνης έχει σαν αποτέλεσμα να μην κουραζόσαστε τόσο εύκολα. Μετέπειτα αυτό με την σειρά του σας κάνει να σηκώνετε πιο πολλά κιλά και να κάνετε πιο πολλά σετ, οδηγώντας σε μεγαλύτερα μυϊκά κέρδη.
  • Αυξάνουν τον ρυθμό ανάρρωσης, με αποτέλεσμα την επόμενη μέρα να είσαστε πάλι έτοιμοι να πιέσετε το σώμα σας στα όρια του και να αναπτυχθείτε μυϊκά με τον ταχύτατο δυνατό ρυθμό.

Στο ηλεκτρονικό μας φαρμακείο μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη γκάμα από αμινοξέα των γνωστότερων εταιριών συμπληρωμάτων, όπως Now Sports, Solgar, SCN, Zipvit, Health Aid, Lamberts και σε διάφορες μορφές όπως κάψουλες, ταμπλέτες, αμινοξέα σε σκόνη ή σε πόσιμη μορφή, ικανών να καλύψουν τις σύνθετες ανάγκες του αθλητή.