• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

L-Carnitine

L-Καρνιτίνη

Η L-Καρνιτίνη είναι ένα αμινοξύ που συντίθεται στο ανθρώπινο σώμα. Για να συνθέσει ο οργανισμός L-καρνιτίνη, απαιτούνται τα απαραίτητα αμινοξέα λυσίνη και μεθειονίνη, η βιταμίνη C, ο σίδηρος, η νιασίνη και  η βιταμίνη Β6.

καρνιτίνη αθλητες

Η L-Καρνιτίνη, η ενεργός μορφή του συστατικού καρνιτίνη, αποτελεί σημαντικό συν- παράγοντα  στη διαδικασία παραγωγής ενέργειας από το λίπος. Αποθηκεύεται κυρίως στους σκελετικούς μύες, στον εγκέφαλο και στη καρδιά, όπου χρειάζεται για παραγωγή ενέργειας από τα λιπαρά οξέα. Επίσης η L-Καρνιτίνη βοηθά και στον μεταβολισμό των αμινοξέων διακλαδισμένης αλύσου (BCAA) που αποσκοπεί στη χρήση τους ως πηγή ενέργειας όταν απαιτείται.

Τροφές πλούσιες σε καρνιτίνη 

Πηγές καρνιτίνης είναι ορισμένες τροφές ζωικής προελεύσεως, με το κόκκινο κρέας να αποτελεί την πλουσιότερη πηγή, το τυρί, το γάλα και τα πουλερικά. Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν αμελητέες ποσότητες. Το μεγαλύτερο ποσοστό L- καρνιτίνης στο ανθρώπινο σώμα εντοπίζεται στους μύες.

Πότε μπορεί να εμφανιστεί ανεπάρκεια;

Ανεπάρκεια καρνιτίνης πορεί να εμφανισθεί σε καταστάσεις έντονης και παρατεταμένης σωματικής άσκησης, υπερθυρεοειδισμού καθώς και εξαιτίας χορτοφαγικής δίαιτας. Η ανεπάρκεια σε L-καρνιτίνη μπορεί να οδηγήσει σε μυϊκή αδυναμία, ανωμαλίες των λιπαρών οξέων, και  σε προβλήματα με τον έλεγχο της γλυκόζης.  Τα συμπληρώματα μπορεί να είναι απαραίτητα στις παραπάνω  περιπτώσεις, ενώ μπορείτε να τα βρείτε σε διάφορες μορφές: l-carnitine σε υγρή μορή (liquid), σε σκόνη ή σε ταμπλέτες/κάψουλες.

Οφέλη συμπληρωμάτων Καρνιτίνης

  • Παραγωγή Ενέργειας: Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι η διαθεσιμότητα της καρνιτίνης έχει ρυθμιστικό ρόλο στην οξείδωση των λιπών κατά τη διάρκεια της άσκησης
  • Άθληση-Αντοχή: Η συμπληρωματική πρόσληψη L-καρνιτίνης μπορεί να ενδυναμώσει την φυσική επίδοση και να μειώσει τον σχηματισμό γαλακτικού οξέος, επιπλέον μπορεί να υποστηρίξει και την ανάκτηση μετά την άσκηση
  • Διαχείριση Βάρους: Διατροφικά συμπληρώματα με L-καρνιτίνη, μπορούν να συμβάλλουν στη καύση λίπους και επομένως στον έλεγχο βάρους.
  • Καρδιαγγειακή φροντίδα: Η καρνιτίνη μπορεί να είναι μια από τις ουσιαστικές ουσίες για πρόληψη μιας σειράς παθήσεων που συνδέονται με την καρδιά και το κυκλοφορικό σύστημα.
  • Μείωση χοληστερόλης: Η L-καρνιτίνη επίσης ασκεί ευεργετική δράση στα λιπίδια του αίματος μειώνοντας τα επίπεδα τριγλυκεριδίων και ολικής χοληστερόλης ενώ συγχρόνως αυξάνει την HDL χοληστερόλη