• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Ενεργειακές Μπάρες

Ενεργειακές Μπάρες

Μια υγιεινή μπάρα δημητριακών είναι πολύ σημαντική για την καθημερινή διατροφή ενός αθλητή, αφού γεμίζει ενέργεια τον οργανισμό του, χωρίς να τον επιβαρύνει με λιπαρά. Η μπάρες ενέργειας, περιέχουν κατά βάση υδατάνθρακες αλλά και πρωτεΐνη φυτικής προέλευσης, ενώ πολλές φορές μπορούν να περιέχουν συμπληρωματικά βιταμίνες, μέταλλα και άλλα ιχνοστοιχεία. Μαζί με τις μπάρες πρωτεΐνης αποτελούν το πιο γρήγορο, βολικό και πάνω απ’ όλα υγιεινό σνακ που μπορεί να έχει μαζί του κάθε αθλητής.

ενεργειακή μπάρα

Όμως, πέρα από τους αθλητές, οποιοσδήποτε χρειάζεται ένα μικρό, γρήγορο και γευστικό γεύμα που θα τον κρατήσει σε εγρήγορση μέσα στην ημέρα, είτε είναι στη δουλειά είτε στο γυμναστήριο, μπορεί να καταναλώσει μια ενεργειακή μπάρα.

Τι πρέπει να προσέξουμε στην επιλογή της μπάρας;

  • Να μην επιλέγουμε μπάρες που αναγράφουν περισσότερο από 100% της Συνιστώμενης Ημερήσιας Δόσης σε βιταμίνες και μέταλλα.
  • Να περιέχει μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών, τουλάχιστον 3 γραμμάρια/100γρ.
  • Αποφεύγουμε μπάρες που περιέχουν μεγάλη ποσότητα σακχάρων (όχι περισσότερο από 18 γρ./μπάρα) και κατά συνέπεια είναι πλούσιες σε θερμίδες.
  • Επιλέγουμε μπάρες που δεν περιέχουν υδρογονωμένα λιπαρά οξέα.
  • Προσοχή θα πρέπει να δοθεί και στην περιεκτικότητα μιας μπάρας δημητριακών σε κορεσμένα λιπαρά οξέα. Είναι προτιμότερο μια μπάρα δημητριακών να περιέχει λιγότερο από 3 γρ. κορεσμένων λιπαρών οξέων.
  • Να ταιριάζει στις διατροφικές μας ανάγκες

Σπιτικές Μπάρες 

Αν πάλι έχετε χρόνο στη διάθεσή σας, μπορείτε εύκολα να φτιάξετε τις δικές σας σπιτικές μπάρες χρησιμοποιώντας δημητριακά ολικής αλέσεως, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα. Μπάρες βρώμης με μαύρη σοκολατα και φυστικοβουτυρο, ή  μπάρες δημητριακών με φυστικοβουτυρο, ταχίνι και μέλι, είναι μερικές από τις επιλογές που μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας στη κουζίνα σας.

Οι καλύτερες και γευστικότερες μπάρες δημητριακών, των πιο επώνυμων εταιριών αθλητικών συμπληρωμάτων (Zipvit, Ethic Sport, GU, Clif Bar, PowerBar και Sponse), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, πάντα στις  χαμηλότερες τιμές