• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Προστασία Αρθρώσεων

Αθλητικές Κακώσεις: Πρόληψη και Διατροφή



Όλοι συμφωνούμε ότι η άθληση προάγει την υγεία και την ευεξία του οργανισμού. Κατά τη διάρκεια των αθλητικών δραστηριοτήτων ωστόσο μπορεί να συμβούν διάφοροι τραυματισμοί. Στην πλειοψηφία οι τραυματισμοί αυτοί είναι ελαφριάς και μέσης βαρύτητας. Οι αθλητικές κακώσεις είναι τραυματισμοί που προκαλούνται κατά τη διάρκεια αθλητικών δραστηριοτήτων. Δεν διαφέρουν από τις κακώσεις που μπορεί να συμβούν στην καθημερινή ζωή.


Πιθανά αίτια

Κακή προπονητική πρακτική, Ανεπαρκές «ζέσταμα» και διατάσεις
Απουσία κατάλληλων συνθηκών
Ακατάλληλος εξοπλισμός

Πρόληψη

Το ζητούμενο στην άθληση είναι να ασκείται κανείς με ασφάλεια και χωρίς να νιώθει πόνο ή άλλα δυσάρεστα συμπτώματα. Η πρόληψη των κακώσεων είναι ένα σημαντικό ζήτημα στο σχεδιασμό και στη διαχείριση των αθλητικών κινδύνων. Είναι σαφώς καλύτερο να προλαμβάνει κανείς τις αθλητικές κακώσεις από το να τις θεραπεύει. Η πρόληψη των αθλητικών κακώσεων δεν είναι δύσκολο να επιτευχθεί, αν τηρούνται οι παρακάτω εξαιρετικά απλοί κανόνες.

  • Αποφύγετε το σύνδρομο του αθλητή του Σαββατοκύριακου, ασκηθείτε όλη την εβδομάδα
  • Σταδιακή αύξηση της αθλητικής δραστηριότητας
  • Μην αθλείστε με πόνο
  • Προμηθευτείτε με το κατάλληλο εξοπλισμό
  • Συνδυάστε διαφορετικούς τρόπους εκγύμνασης, αφού έτσι εξασφαλίζετε καλύτερη μυϊκή ισορροπία, βέλτιστη ευλυγισία και ευκαμψία


Ποιες τροφές λιπαίνουν τις αρθρώσεις;

Μπορείτε επίσης να ενισχύσετε συνολικά την υγεία του μυοσκελετικού σας συστήματος προσθέτωντας στην διατροφή σας τις παρακάτω τροφές 

Λιπαρά ψάρια

Ψάρια όπως ο σολομός, η πέστροφα, οι σαρδέλες και το σκουμπρί. Περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στη μείωση των φλεγμονών. Αποτελούν καλή πηγή θρεπτικών συστατικών, τα οποία βοηθούν στο «χτίσιμο» μιας υγιούς οστικής μάζας, καθώς επίσης και βιταμίνης D, μαγνησίου και ασβεστίου.

Πράσινα  λαχανικά

Είναι γεμάτα με βιταμίνες και ανόργανα συστατικά. Δεν περιέχουν απλά μαγνήσιο και ασβέστιο, ζωτικής σημασίας για γερά κόκκαλα, αλλά και βιταμίνη Ε, η οποία βοηθά στην προστασία του οργανισμού από κυτοκίνες –μόρια που προωθούν τις φλεγμονές στις αρθρώσεις.

Κουρκούμη

Η κουρκουμίνη, ένωση που περιέχεται στην κουρκούμη, είναι πολύ σημαντική για την υγεία και χρησιμοποιείται στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική. Πολλές σύγχρονες έρευνες έχουν αποδείξει κλινικά την αξία της κουρκουμίνης στην απάλυνση του πόνου των αρθρώσεων και στην αύξηση της ευελιξίας.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία προστατεύουν έναντι της δημιουργίας φλεγμονών στον οργανισμό. Περιέχουν ακόμη ασβέστιο, μαγνήσιο, βόριο και θείο, απαραίτητα για γερά οστά

Ελαιόλαδο

Η ελαιοκανθάλη, ουσία που περιέχεται στο ελαιόλαδο, βρέθηκε ότι έχει παρόμοιες επιδράσεις όπως κοινά μη στεροειδή, αντιφλεγμονώδη φάρμακα, όπως η ιβουπροφαίνη. Αποτρέπει την παραγωγή φλεγμονωδών ενζύμων και μπορεί να μειώσει τις φλεγμονές και τον πόνο.

Βιταμίνες - συμπληρώματα για την υγεία των αρθρώσεων  

Τα υγιεινά καθημερινά γεύματα, με ποικιλία όλων των ομάδων τροφίμων, αποτελούν προτεραιότητα, όμως οι ανάγκες κάθε ατόμου διαφοροποιούνται ανάλογα με το φυλο, την ηλικία και άλλους παράγοντες. Πολλές φορές λοιπόν, τα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία των οστών και των αρθρώσεων καλούνται να καλύψουν τυχόν κενά της διατροφής, καθώς και πιθανές αυξημένες απαιτήσεις. Ασβέστιο, Βιταμίνη D, Μαγνήσιο, Γλυκοζαμίνη και Χονδροϊτίνη, Οργανικό θείο, Κουρκουμάς, Μποσβέλλια και Υαλουρονικό Οξύ είναι μερικά απο τα καλύτερα συμπληρώματα για την υγεία των αρθρώσεων που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν βοηθητικά στην διατήρηση υγιούς μυοσκελετικού συστήματος και στην πρόληψη πόνων και φλεγμονών κατά την διάρκεια της άσκησης.