• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Πριν την προπόνηση

Διατροφή πριν την προπόνηση με βάρη


Έχουμε αρχίσει να προσέχουμε τη διατροφή μας, προπονούμαστε αρκετά τακτικά, όμως δεν βλέπουμε τα οφέλη που επιθυμούμε στο σώμα μας, όσο και αν προσπαθούμε..  Αν θέλουμε το σώμα μας να ανταποκριθεί σωστά σε κάθε επίσκεψη στο γυμναστήριο πρέπει να γνωρίζουμε ακριβώς τι εινακαλό να τρώμε πριν τις προπονήσεις μας.


Το Μυστικό


Ευτυχώς στην διατροφή δεν υπάρχουν μυστικά! Η συνταγή είναι απλή και δοκιμασμένη. Ένα προ-προπονητικό γεύμα πρέπει να είναι χαμηλό σε λιπαρά, πλούσιο σε πρωτεΐνη και αμινοξέα BCAA ώστε να αυξάνει την πρωτεϊνοσύνθεση κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της άσκησης. Επίσης είναι καλό να είναι πλούσιο σε χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη υδατάνθρακες γιατί απελευθερώνονται αργά στο αίμα, ώστε να γεμίσουν οι αποθήκες γλυκογόνου στους μύες και να αντέξουν την κόπωση της προπόνησης.


Ιδέες για γεύματα

Μπανάνα πριν την προπόνηση


Έκρηξη ενέργειας στον οργανισμό. Η μπανάνα είναι γεμάτη «καλούς» υδατάνθρακες δηλαδή το τέλειο καύσιμο για το σώμα, ενώ παράλληλα είναι πλούσια σε κάλιο, το οποίο βοηθά στην ομαλή λειτουργία των μυών και των νεύρων. Το σώμα δεν αποθηκεύει συνήθως κάλιο για αρκετή ώρα, επομένως μια μεσαία μπανάνα πριν την προπόνηση κρατούν τα επίπεδα καλίου ψηλά.

Γιαούρτι με μέλι ή φρούτα πριν την προπόνηση


Τα φρούτα είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, και το γιαούρτι με υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη. Δηλαδή ο καλύτερος συνδυασμός για πριν την προπόνηση, μιας και τα φρούτα βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση της πρωτεΐνης από τους μύες τόσο κατά τη διάρκεια, όσο και μετά το τέλος της προπόνησης. Το μέλι είναι μια από τις πιο πλούσιες τροφές τόσο ενεργειακά όσο και θρεπτικά, περιέχοντας περισσότερες από 70 διαφορετικές ουσίες, απαραίτητες τόσο για την παροχή ενέργειας στον οργανισμό όσο και για την σωστή λειτουργία του. Σε γενικές γραμμές είναι γνωστό ότι το μέλι δίνει δύναμη και ενέργεια στον οργανισμό, ρυθμίζει το μεταβολισμό και θωρακίζει το ανοσοποιητικό σύστημα προάγοντας έτσι την υγεία.

Ομελέτα με λαχανικά

Ιδανική επιλογή για όσους πηγαίνουν προπόνηση μετά το πρωινό, η ομελέτα με λαχανικά προσφέρει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη και καλούς υδατάνθρακες λόγω των λαχανικών.


Πόση ώρα πριν την προπόνηση τρώμε;


>Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει επίσης το πότε θα φάμε το σνακ μας πριν την προπόνηση. Για να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να τρώμε ένα γεύμα