• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Αύξηση Μυϊκής Μάζας




Αύξηση μυικής μάζας: Οι κορυφαίες τροφές για να το πετύχετε


Το βασικότερο ζητούμενο των αθλητών που ασχολούνται με δυναμικά αθλήματα είναι το πως θα καταφέρουν να αυξήσουν τη μυϊκή τους μάζα. Σύμφωνα με τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα είναι σχεδόν βέβαιο, πως η επιτυχία αυτού του στόχου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό όχι μόνο από την έντονη άσκηση, αλλά και από την κατάλληλη και προσεκτική διατροφή.

Έχει μάλιστα ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός, ότι οι περισσότεροι άνθρωποι προκειμένου να αυξήσουν την μυική τους μάζα επικεντρώνονται αποκλειστικά στις ασκήσεις , αμελώντας ή θέτοντας σε υποδεέστερη θέση το κομμάτι της διατροφής. 

Αύξηση μυικής μάζας με φυσικό τρόπο


Η διατροφή είναι σημαντική ως προς την ποιότητα, την ποσότητα, αλλά και το χρόνο πρόσληψης. Τα μικρά και συχνά γεύματα θεωρούνται περισσότερο βοηθητικά. Στα κυρίως γεύματα, πρωί, μεσημέρι και βράδυ, απαιτείται επαρκής κατανάλωση πρωτεΐνης, με το κρέας, το ψάρι, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά να αποτελούν τις επικρατέστερες επιλογές . 

Ο συνδυασμός της πρωτεΐνης με υδατάνθρακες εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή χρήση της από το σώμα για αυτό στο γεύμα σας θα πρέπει να περιλαμβάνονται απαραίτητα δημητριακά ολικής αλέσεως, όσπρια, πατάτα και γλυκοπατάτα κτλ, αλλά και φρέσκες τροφές, όπως φρούτα και λαχανικά για ενυδάτωση, αντιοξειδωτικά και βιταμίνες για την εύρυθμη λειτουργία του αναβολισμού. 

Είναι πολύ σημαντικό να τρώμε ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες μετά την γυμναστική, καθώς τότε το σώμα μας αξιοποιεί τους υδατάνθρακες διαφορετικά· αντί να τους αποθηκεύει, δημιουργώντας ιστούς λίπους, τους χρησιμοποιεί συνεργατικά με τις πρωτεΐνες για να ενισχύσει την διαδικασία της ανάπτυξης των μυών. Επιπλέον, οι υδατάνθρακες βοηθούν τα αμινοξέα να μεταφερθούν στους μύες, καθώς αυξάνουν τα επίπεδα ινσουλίνης.

Στα ενδιάμεσα γεύματα προτιμείστε κάποιο φρέσκο ή ξερό φρούτο, λαχανικό ή χυμό με σνακ όπως μια χούφτα ωμοί ξηροί καρποί, σπιτικές μπάρες δημητριακών και επιπλέον αν το χρειάζεστε μαζί λίγο γιαούρτι, κότατζ, αυγό.

Συμπληρώματα διατροφής


Υπάρχει μια πληθώρα συμπληρωμάτων για όλες τις περιστάσεις. Συμπληρώματα για πριν, μετά ή κατά τη διάρκεια της προπόνησης ή για όλες τις ώρες της ημέρας. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε όμως πως τα συμπληρώματα δεν αντικαθιστούν το φαγητό, αλλά λειτουργούν επικουρικά στη διατροφή και τους προπονητικούς σας στόχους.  Στα κορυφαία συμπληρώματα διατροφής για αύξηση μυικής μάζας περιλαμβάνονται η πρωτεΐνη ορού γάλακτος, τα αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας BCAAs και η κρεατίνη με το κάθε ένα από αυτά να έχει διαφορετικό ρόλο στη διαδικασία χτισίματος μυών.

Στο κατάστημά μας μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη γκάμα αθλητικών συμπληρωμάτων διατροφής των πιο γνωστών και ποιοτικών εταιριών όπως Lamberts, Solgar, Ethic Sport, Xendurance, Now Sports, Reflex και My elements.