• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Αδυνάτισμα - Χάσιμο Βάρους

5+1 Μυστικά για απώλεια βάρους


Είναι καλό να ξεκαθαρίσουμε κάτι από την αρχή: Μαγικά φίλτρα για απώλεια βάρους γρήγορα ή εύκολα δεν υπάρχουν! Το χάσιμο βάρους και περιττών κιλών είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, υπομονή και επιμονή. Ξέρουμε πως ακούγεται κλισέ αποτελεί όμως μια πραγματικότητα που οφείλουμε να αποδεχθούμε και να προσαρμοστούμε  αν θέλουμε να πετύχουμε τους στόχους μας.

Σπιτικό φαγητό

Το πρώτο βήμα είναι να επιλέγουμε μόνο το σπιτικό φαγητό. Αν αφιερώνουμε χρόνο για να μαγειρέψουμε το δικό μας φαγητό, θα έχουμε την ευκαιρία να ελέγχουμε πλήρως την κατάσταση. Έτσι, θα μπορέσουμε όπου χρειάζεται να αντικαταστήσουμε κάποια υλικά με άλλα πιο υγιεινά υποκατάστατα τους, μειώνοντας έτσι τις συνολικές θερμίδες.

Περιορισμός της ζάχαρης

Είναι γεγονός πως στην καθημερινότητά μας, καταλήγουμε να καταναλώνουμε πολύ ζάχαρη, πολλές φορές χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Για παράδειγμα, υπάρχει μεγάλη περιεκτικότητα ζάχαρης στα ανθρακούχα ποτά, αλλά επίσης και σε κοινά σνακς όπως τα μπισκότα και οι καραμέλες. Για όσους δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς γλυκά, μια λύση είναι η αντικατάστασή τους με φρούτα, ή έστω ο περιορισμός των γλυκών και της προσθήκης ζάχαρης στα ροφήματα.

Φρούτα και λαχανικά

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από βιταμίνες και μέταλλα. Η βέλτιστη πηγή για τα θρεπτικά αυτά συστατικά είναι φυσικά τα φρούτα και τα λαχανικά. Υπάρχουν διάφορα σνακ που μπορούμε να επιλέξουμε όταν αισθανόμαστε πεινασμένοι, όπως είναι τα βραστά λαχανικά, μια φρουτοσαλάτα ή ένα απολαυστικό smoothie.

Αποφεύγουμε το αλκοόλ

Το αλκοόλ βλάπτει τον οργανισμό μας με ποικίλους τρόπους, ένας από τους οποίους είναι και οι πολλές και περιττές θερμίδες. Τα ποτά έχουν τόσες πολλές θερμίδες, που περισσότερες βρίσκουμε μόνο στο ελαιόλαδο και στο λίπος! Μερικές ακόμα δυσάρεστες συνέπειες της υπερβολικής κατανάλωσης, είναι οι βλάβες στο ήπαρ, στην καρδιά και στα νεφρά. Οπότε, πίνουμε με μέτρο και όταν κάνουμε δίαιτα, καλύτερα να αποφεύγουμε το αλκοόλ εντελώς.

Γυμναστική

Για να χάσουμε βάρος δεν αρκούν μόνο οι αλλαγές στην διατροφή μας, αλλά είναι επίσης σημαντική και η σωματική άσκηση. Καλό είναι να επιλέξουμε μια μορφή γυμναστικής η οποία να μας ευχαριστεί και να μην την βλέπουμε σαν αγγαρεία. Το τρέξιμο ή το καθημερινό περπάτημα μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στο αδυνάτισμα. Αν πάλι είστε τύποι του γυμναστηρίου, από την προπόνηση με βάρη μόνο οφέλη μπορείτε να αποκομίσετε! 

Καλός ύπνος

Όσο περισσότερο κοιμόμαστε, τόσο λιγότερο τρώμε. Μάλιστα αυτό είναι ένα αποτέλεσμα των επιπέδων των ορμονών στον οργανισμό μας. Η πλήρης ερμηνεία έχει ως εξής: αν δεν έχουμε κοιμηθεί καλά, τότε έχουμε έλλειψη ενέργειας. Σαν αποτέλεσμα τρώμε περισσότερο για να αναπληρώσουμε την ενέργεια αυτή που μας λείπει. Το μυστικό είναι να κοιμόμαστε τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ για να καταφέρουμε με επιτυχία να χάσουμε βάρος.