• Είσοδος Χρήστη
  • Εγγραφή Χρήστη

    Εγγραφή Χρήστη

    Συνέβη κάποιο σφάλμα. Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά.
    *
    Συμπληρώστε το όνομά σας
    *
    Συμπληρώστε τον κωδικό σας
    *
    Συμπληρώστε το επώνυμό σας
    *
    Επιβεβαιώστε τον κωδικό σας Οι κωδικοί δεν ταιριάζουν
    *Υποχρεωτικά πεδία
    Ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε με επιτυχία
MENU
Δείτε το site σε mobile version
Δείτε το site σε desktop version
  • ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ 801 11 13000

  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΑΣ ΜΑΡΚΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ

Μείωση Κατακράτησης Υγρών

Κατακράτηση υγρών και δίαιτα



Το ανθρώπινο σώμα περιέχει περίπου 60% νερό, το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο σε όλες τις πτυχές της ζωής ενός ατόμου. Το νερό βρίσκεται μέσα, αλλά και έξω από τα κύτταρα του σώματος. Είναι μέρος του αίματος, βοηθώντας στην μεταφορά του και συγκρατώντας το οξυγόνο αλλά και σημαντικά θρεπτικά συστατικά, μέχρι να φτάσουν σε ιστούς όπως οι αδένες, τα οστά και οι μύες. Tο σώμα φροντίζει πάντα να έχει σταθερή ποσότητα νερού στο αίμα σας και ανάλογα με το του παρέχετε πολλά ή λίγα υγρά, φροντίζει να το διώχνει ή να το συγκρατεί.

κατακράτηση υγρών

Τι ονομάζουμε κατακράτηση υγρών


O όρος «κατακράτηση νερού» (επίσης γνωστός και ως κατακράτηση υγρών) καταδεικνύει την ασυνήθη συσσώρευση υγρού στο κυκλοφορικό σύστημα ή ανάμεσα στους ιστούς το σώματος.

H κατακράτηση υγρών είναι από τα σημαντικότερα προβλήματα σε κάθε προσπάθεια για αδυνάτισμα. Μπορεί να προκληθεί από δυσανεξίες σε κάποιες τροφές, από την κακή διατροφή, από την έκθεση σε κάποιες τοξίνες και μπορεί ακόμη να είναι το αποτέλεσμα ορισμένων ασθένειων.

Οι γυναίκες μπορεί επίσης να έχουν κατακράτηση υγρών κατά τη διάρκεια του εμμηνορροϊκού τους κύκλου και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Πότε η κατακράτηση υγρών μας δυσκολεύει στο αδυνάτισμα;


Για τους περισσότερους ανθρώπους, το περιττό βάρος από τα παραπάνω υγρά στο σώμα δεν αποτελεί σοβαρό ζήτημα υγείας. Ωστόσο, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εμφάνιση και την ποιότητα της ζωής σας.

Μερικές φορές ο δείκτης της ζυγαριάς δεν μετακινείται προς τα κάτω, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες δίαιτας. Aλλες φορές μπορεί να παρατηρήσουμε μια ξαφνική αύξηση του βάρους ή να νιώθουμε πολύ φουσκωμένοι, ενώ δεν έχουμε φάει υπερβολικά τις προηγούμενες μέρες.

3 τρόπους για να μειώσετε την κατακράτηση υγρών στο σώμα σας γρήγορα και με ασφάλεια
  • Πιείτε περισσότερο νερό
  • Ελέγξτε την καθημερινή πρόσληψη αλατιού (νάτριο)
  • Καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε κάλιο προκειμένου να εξασφαλιστεί η καλή ισορροπία καλίου-νατρίου
Αρκετές φορές, επιλεγμένα συμπληρώματα διατροφής βοηθούν στην μείωση της κατακράτησης των υγρών στον οργανισμό, διατηρώντας έτσι το βάρος του σώματος στο επιθυμητό επίπεδο.